loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 4
سه شنبه 29 آذر 1401 زمان : 12:56

حدود تور یک
وان، بزرگترین شهر در شرق ترکیه، یک مقصد گردشگری خوب اما کمتر جذاب نسبت به همتایان غربی خود است، نزدیک به مرز ایران، سفر ارزان‌تر و فرصت‌های خرید بیشتر در اینجا. شهر خود، وان ترکیه را به یک تور یک مرحله ای تبدیل کنید. به یکی از ارزان ترین گزینه های سفر بین المللی در بین ایرانیان تبدیل شده است. از این رو گردشگران مختلفی در سال چندین بار برای خرید با قیمت مناسب به وان سفر می کنند. اگر به دنبال بهترین و مقرون به صرفه ترین راه برای سفر به خارج از کشور برای سفر خود هستید، بدون شک تورهای وان رامین گشت یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به خارج از کشور با تورهای مقرون به صرفه می باشد.
سفر
جالب اینجاست که در سال های اخیر به دلیل قیمت های بالا و نرخ ارز، این شهر به عنوان یک مقصد برتر گردشگری محبوبیت خاصی پیدا کرده است و در همه جای این شهر چیزهای آشنا خواهید شنید. صدای همشهریان خود را می شنوید در ضمن برای شهرهای نزدیک به مرز ترکیه سفر به وان سفر داخلی محسوب می شود و خرید سالانه یا فصلی خود را از این شهر انجام می دهند. وان یک شهر ایده آل برای یک سفر 3-4 روزه با خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین و یا سفر زمینی است، شما با کوله باری از خوبی ها و خاطرات این شهر بی نظیر به خانه باز خواهید گشت.
این روزها با توجه به اینکه تعطیلات تابستانی نزدیک است و شهر وان ترکیه به عنوان محبوب ترین مقصد در این بازه زمانی شناخته می شود، آژانس مسافرتی رامین گشت، تورهای وان و همچنین تورهای ارزان لحظه آخری را برای شما در نظر گرفته است. طوری برنامه ریزی شده است که با کمترین هزینه و بهترین امکانات و خدمات بتوانید سفر رویایی و فراموش نشدنی خود را داشته باشید. همچنین می توانید با انتخاب و رزرو تور ون با آژانس رامین گشت ضمن صرف هزینه کمتر، بیشترین بهره را از سفر خود ببرید. در بالای این صفحه لیستی از قیمت های بسیار متنوع را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید با توجه به خواسته خود و مهمتر از آن بودجه ای که در نظر دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. هزینه یک تور بسته به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و سایر خدمات و امکانات رفاهی ارائه شده در تورها کاملا متفاوت است.

ارزان برای یک سفر
سفر به حمام هوایی
اواخر دی ماه خبر پرواز تهران - وان در اینترنت پخش شد و در ابتدای بهمن ماه 1400 فرماندار شهرستان وان این خبر را تایید کرد و به گفته وی پرواز مستقیم از تهران. . دوشنبه و پنجشنبه به وان بروید. . این پرواز به عنوان پرواز رفت و برگشت بهمن و کاسپین از 20 دی ماه برقرار می شود. از این تاریخ تورها به صورت هوایی انجام می شود و می توانید تورهای هوایی را از شرکت رامین گشت خریداری کنید. بسته به روز پرواز وانت، دوشنبه و پنجشنبه، وانت سه شب، چهار شب و هفت شب پرواز خواهد کرد.
در مرحله بعد، قیمت بلیط یک طرفه در روزهای مختلف متفاوت است و هزینه پرواز نیز بسته به نوع ایرلاین و ساعت و تاریخ پرواز متفاوت است. به عنوان مثال، قیمت پرواز یک طرفه با ایرلاین های ایرانی معمولا کمتر از ایرلاین های خارجی ترکیه است. پیشنهاد می کنیم با گروه مسافرتی رامین گشت تماس بگیرید و در تاریخ مورد نظر خود بلیط هواپیما رزرو کنید.
در جکوزی راه بروید
یک سفر
با راه اندازی پروازهای مستقیم بین تهران و وان، سفر به وان نسبت به قبل با دردسر و راحتی کمتری همراه خواهد بود، اما با این وجود ممکن است هزینه سفر با وان به صرفه نباشد! بنابراین، اگر قصد دارید تور WAN خود را با قیمت کمتری دریافت کنید، باید به فکر تورهای WAN WAN باشید. مسافت کل زمینی تهران تا وان 1093 کیلومتر و حدود 13 ساعت طول می کشد و سفر وان اغلب به صورت زمینی، اتوبوس و قطار برگزار می شود و به همین دلیل قیمت آن نسبت به سایر تورهای ترکیه ارزانتر است. لازم به ذکر است که مرز رازی - کاپیکوی نزدیکترین گذرگاه مرزی به شهر وان است و استان آذربایجان غربی تنها استان کشور است که با ترکیه مرز مشترک دارد و سه گذرگاه مرزی راه های ارتباطی را به هم متصل می کند. . این کشورها. دو کشور انجام می دهند:
مرز رازی کاپیکوی
هرانیس سارو-ایساندره
مرز بازرگان-گرباغ
اگرچه نیمی از مسافران تور زمینی استانبول، مرز بازرگان را برای ورود به ترکیه انتخاب می کنند، اما کوتاه ترین و سریع ترین راه برای سفر به وان ترکیه، مرز رازی است و زمان سفر به شرح زیر است:
تهران - خوی با اتوبوس (VAP) 9 ساعت
3 ساعت رانندگی با هوی وان
از یک کشور دیدن کنید
گشت و گذار با ون
من هستم
به طور کلی با قطار تهران - ونبد حدود 1067 کیلومتر، در ایران 957 کیلومتر و در ترکیه 110 کیلومتر طی خواهید کرد. قطار فقط در تهران و تبریز مسافر می برد. قطار هر هفته یکشنبه و چهارشنبه از تهران حرکت می کند و در همان روز وارد تبریز می شود، همچنین قطار تهران - وان یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از تهران به سمت وان حرکت می کند. و پس از عبور از شهرهای کرج، قزوین، تاکستان، خرم دره، زنجان، میانه، خراسانک، مراغه، عجب شیر، تبریز و سلماس از ایران به پاسگاه مرزی مخفی می رسند. و دوباره سوار قطار شوید تا در تقاطع گیت کوی از قطار پیاده شوید. انجام مرحله دوم تشریفات گمرکی (ورود به ترکیه) و کنترل اسناد و این توقف حدود 2 ساعت به طول می انجامد. قطار به سمت ایستگاه ترمینال حرکت می کند و پس از 23 ساعت به وان می رسد.
سفر با ون با قطار
تورهای لحظه آخری ون ارزان
درست است که با هر بودجه ای می توانید به وان بروید. برای مثال در سفر ارزان فقط کافی است با بودجه مطابقت داشته باشید، به کیفیت هتل اهمیت ندهید و در صورت نبود فرصت کافی است شرایط و خدمات سفر را انتخاب کنید. اگر در هتل اقامت کنید، از امکانات آن استفاده کنید و از فضای آن لذت ببرید، یک هتل کافی است. برای اینکه هزینه زیادی برای اقامت خرج نکنید، یکی را انتخاب کنید که منطقه یا موقعیت خاصی ندارد. سپس برای سفر ارزان به وان ابتدا باید بودجه مالی و شرایط سفر و سپس مشاور مسافرتی آژانس مسافرتی را مشخص کنید تا کارشناسان رامین گشت مقرون به صرفه ترین را انتخاب کنند. در صورت نیاز سفر کنید گردشگری فراهم کند.
یک سفر ارزان می تواند یک سفر بد یا یک سفر خوب و مقرون به صرفه باشد! خوب، بستگی به انتظار شما از سفرتان دارد. هتل های 3 یا 4 ستاره ارزش خوبی برای تورهای وان دارند، اما بدون شک مسافرانی که به وان سفر می کنند به دنبال امکانات و خدمات لوکس، فعالیت های آبی هیجان انگیز و امکانات نامحدود غذا و نوشیدنی در هتل های یوآل هستند. طول سفر هم به بودجه شما بستگی دارد، اما پیشنهاد رامین گشت این است که برای سفر زیاد خرج نکنید!
منظره ای برای دیدن
یکی دیگر از گزینه های سفر ارزان در این منطقه، خرید تور لحظه آخری ون است. حال این سوال پیش می آید که آیا برای تور لحظه آخری وان تدارکاتی دارید؟ زیرا اگر هواپیما تا آخرین لحظه پر نشد باید با کمترین قیمت فروخته شود تا ظرفیت آن پر شود، به همین دلیل است که قیمت تور وان بسیار مناسب است و می توانید آن را به شما تجربه سفر ارزانی داشته باشید. وان، تنها مشکل این است که باید سریع برای سفر به وان (ترکیه) آماده شوید. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که هر لحظه آخر در وان ارزان نیست. در روزهای شلوغی مانند نوروز و تابستان تقریبا تعطیلات لحظه آخری ارزانی وجود ندارد. برای این فصول باید تور خود را از چند روز قبل رزرو کنید. بنابراین، اگر مشکل مالی دارید، حتما برنامه های سفر خود را در زمان های غیرعادی دیگر رها کنید و تور لحظه آخری ون را با 20 تا 50 درصد ارزان تر رزرو کنید.
وانت زیبایی
بهترین زمان برای خرید سفر لحظه آخری ون
اگر می خواهید تور لحظه آخری و ارزان وانت را با بیشترین تخفیف خریداری کنید; رامین گشت توصیه می کند در این مدت سفر کنید:
فصل پاییز
زمستان، به جز تعطیلات سال نو
بعد از تعطیلات نوروز
ممکن است
قیمت یک تور
مانند همه تورها، قیمت هر سفر تحت تأثیر قیمت بلیط هواپیما و اقامت در هتل است که در برنامه سفر شما گنجانده شده است. یکی دیگر از عواملی که بر نرخ هر سفر تأثیر می گذارد، انتخاب آژانس مسافرتی است که هزینه هر سفر را ارائه می دهد. به عنوان مثال، در یک روز معین، دو سفر یک طرفه که ممکن است بلیط هواپیما و هتل یکسانی داشته باشند، ممکن است قیمت های متفاوتی داشته باشند زیرا توسط دو آژانس مسافرتی متفاوت ارائه می شوند. در واقع ممکن است این عامل تاثیر بسزایی در قیمت سفر در این مقصد نداشته باشد و تفاوت قیمت ایجاد شده اندک باشد.
قیمت هر سفر
اما یکی دیگر از عواملی که در قیمت نهایی تور توریستی وانت ترکیه موثر است، انتخاب زمان سفر است. به طور کلی مکان‌های گردشگری در تاریخ‌های خاصی از سال بیشترین تقاضا را دارند و تعداد مسافران در آن بازه زمانی بیشتر از سایر روزهای سال است که به آن «فصل بالا» می‌گویند. از سوی دیگر، در مقاطع خاصی از سال، آن مقاصد تقاضای سفر چندانی ندارند و تعداد گردشگران کمترین آن است که به آن «فصل کم» می گویند. بنابراین وان ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست!!
اگر می خواهید بازدید خود را در فصل کم که تقاضا برای سفر به شهر وان کاهش می یابد انتخاب کنید، می توانید هزینه کمتری برای آن بپردازید. اگر در مواقعی از سال که تقاضا برای سفر به این شهر زیاد است مجبور به پرداخت هزینه بیشتری هستید. بنابراین اینکه کدام فصل از سال قصد خرید تور وان را دارید در قیمت نهایی این تور بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
تور تهران و شهرستان
تور تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و ... یکی از رایج ترین تورهایی است که در سراسر ایران برگزار می شود و اگر در استان ها و شهرهای دیگر ایران زندگی می کنید، توصیه می کنیم به کارشناسان این کشور مراجعه کنید. آژانس رامین. برای رزرو تور مناسب برای خود تماس بگیرید.
اطلاعات مهم در مورد تور یک
کد منطقه:
+۹۰
تفاوت زمانی:
-1:30
ویزا:
خیر
واحد پول
فرا گرفتن
زبان رسمی:
بوقلمون
فوری:
112
پلیس:
5274503
ایستگاه آتشنشانی:
110
دین:
شیعه

منبع:تور وان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور