loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 8
شنبه 12 آذر 1401 زمان : 13:24

درباره گردشگری پوکت
جزیره ای شگفت انگیز در تایلند که طیف وسیعی از جاذبه ها و تورهای جذاب را ارائه می دهد. از سواحل رویایی و شگفتی های طبیعی و باستانی آن گرفته تا معابد منحصر به فرد و باشکوه، همگی نقش موثری در معرفی پوکت به عنوان بهشت تایلند دارند. پوکت بدون شک زیباترین جزیره تایلند است و هر ساله با سواحل زیبا و طبیعت بی نظیر خود میزبان صدها گردشگر از سراسر جهان است. وجود آب های زمردی، صخره های صخره ای، انواع فعالیت های آبی هیجان انگیز و رستوران های جذاب، بازدید از پوکت را برای مسافرانی که عاشق هیجان و ماجراجویی هستند به توری بی نظیر در آسیا تبدیل می کند.
توراس پوکت
علاوه بر این، گردشگران می توانند با بازدید از معابد و خانه های سنتی و همچنین غواصی در زیر آب های شفاف در تور پوکت، سفری فراموش نشدنی را رقم بزنند. همچنین تور پوکت یکی از جذاب ترین مقاصد زوج های ایرانی برای گذراندن ماه عسل است و هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان با پروازهای قطر و امارات و همچنین ماهان به شهر پوکت می روند. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت تور پوکت 1401 با کارشناسان رامین گشتی تماس بگیرید.
بعد، بهترین زمان برای سفر به پوکت چه زمانی است؟ طبیعتا با توجه به آب و هوای تایلند، فصل های پاییز و زمستان بهترین زمان برای سفر به پوکت و استفاده از ورزش های آبی و لذت بردن از مناظر طبیعی و دست نخورده این مقصد است. به همین دلیل، این فصول از سال جزو شلوغ ترین فصول گردشگری جزیره به حساب می آیند و در نهایت نرخ توریست پوکت در بالاترین حد خود قرار دارد. اما اگر سفر ارزان به پوکت را ترجیح می دهید، فصل های بهار و تابستان بهترین انتخاب برای شما هستند.
سفر به پوکت
گردشگری پوکت در دوران کرونا چگونه سازماندهی می شود؟
خب بیش از یک سال و نیم از بسته شدن مرزهای توریستی در پوکت می گذرد و طبق اخبار این کشور مرزهای گردشگری خود را به روی مسافران باز کرده است و آغاز شیوع واکسیناسیون است.کرونا و آن , موفقیت, , می تواند تور پوکت را سازماندهی کند.
بر این اساس شرایط سفر به پوکت در ایام کرونا به شرح زیر است:
قرنطینه سفر با پوکت انجام می شود.
مسافران در بدو ورود تحت آزمایش PCR قرار می گیرند و در صورت منفی بودن پاسخ مسافران می توانند هتل را ترک کنند.
نتیجه آزمایش PCR ظرف 24 ساعت مشخص خواهد شد.
یک روز قبل از حرکت از پوکت، گردشگران دوباره آزمایش PCR را انجام می دهند.
مسافران قبل از سفر به پوکت باید همان دوز واکسن کرونا را دریافت کنند و کارت دیجیتالی واکسیناسیون داشته باشند.
تور پوکت تایلند

سفر هوایی پوکت
خوب، تنها و البته راحت ترین راه برای سفر به پوکت، تور هوایی پوکت است. از این گذشته، سفر به پوکت تایلند با زیبایی فوق العاده و شگفت انگیزی که دارد، قطعا زمانی جذابیت بیشتری خواهد داشت که قیمت پروازها، هتل ها یا تورهای پوکت با سایر سفرهای خارجی مقایسه شود و ایرانی ها بتوانند سفری خاطره انگیز را تجربه کنند. قیمت بلیط تهران پوکت یا قیمت پیشنهادی بلیط پوکت بسته به مستقیم یا غیر مستقیم بودن آن به عوامل متعدد و اساسی بستگی دارد.
لازم به ذکر است که هیچ پرواز مستقیمی از تهران به پوکت وجود ندارد. بنابراین هنگام رزرو تور پوکت، پرواز ماهان به بانکوک و سپس پرواز داخلی از بانکوک به پوکت انجام می شود. خطوط هوایی ایران، قطر و امارات به بانکوک و پوکت پرواز دارند. البته خطوط هوایی قطر و امارات نیز در پایتخت خود توقف می کنند و سپس مستقیماً به پوکت پرواز می کنند. البته معمولا قیمت بلیط پوکت برای پروازهای قطر و امارات هزینه زیادی برای شما دارد و قیمت بلیط هواپیمای پوکت برای خطوط هوایی قطر و امارات در ابتدای سال 1401 حدود 30 میلیون فردا تخمین زده می شود.
تور هوایی پوکت
در آینده پروازهای پوکت از شیراز، اصفهان و سایر شهرهای ایران انجام نخواهد شد. بنابراین نقطه حرکت تمامی پروازها از تهران است و پرواز تهران به بانکوک حدود 6 ساعت و 30 دقیقه و از بانکوک تا پوکت حدود یک ساعت و نیم طول می کشد. البته باید زمان انتظار در فرودگاه بانکوک را نیز در نظر بگیرید. به طور کلی ممکن است سفر شما از تهران به پوکت با پرواز ماهان 10 ساعت طول بکشد و اگر با خطوط هوایی ترکیه یا قطر به پوکت بروید، مسیر شما بین 11 تا 12 ساعت طول خواهد کشید.
تورهای ارزان و لحظه آخری پوکت
اگر می خواهید ارزان و ارزان به پوکت تایلند سفر کنید، باید به چند نکته توجه کنید. ابتدا فصل های سفر را انتخاب کنید که گردشگران کمتری در راه اینجا هستند و آب و هوای پوکت نقش مهمی در این امر ایفا می کند. این به این دلیل است که روزهای اوج گرما و رطوبت یا باران‌های موسمی استوایی فصل‌های گردشگری کم در پوکت هستند. همچنین تعداد افرادی که به دنبال سفرهایی مانند تعطیلات سال نو یا نوروز هستند افزایش می یابد و طبیعتاً قیمت سفر پوکت تایلند افزایش می یابد.
پیشنهاد تور پوکت
قیمت بلیط هواپیما، نوع هتل و زمان سفر تعیین کننده قیمت سفر به پوکت است. بنابراین برای خرید تور ارزان پوکت ابتدا زمان مناسبی را برای سفر انتخاب کنید. همچنین بسته به روزهای اوج سفر به پوکت، اواخر تابستان و اسفند را می توان بهترین بازه زمانی برای سفر به این جزیره دانست. همچنین با مشاوره با کارشناسان رامین گشت می توانید یک هتل 4 ستاره مناسب و عالی رزرو کنید و هزینه سفر خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و کارشناسان ما با توجه به بودجه و سلیقه شما بهترین تورهای پوکت را برنامه ریزی خواهند کرد. انجام می دهند
آخرین گزینه پیشنهادی رامین گشت، انتخاب تور لحظه آخری پوکت است که در اصل همان تور ارزان پوکت است اما با شرایط خاص! زیرا به تور پوکت 90 دقیقه ای نیز معروف هستند، اما برای یافتن این تور باید قبل از زمان حرکت کمی صبر کنید. اگر آژانس چارتر به پوکت نتواند ظرفیت مسافر را پر کند، به مسافران خود پروازهای ارزان قیمت را با پیشنهادات ویژه ارائه می دهد. البته این در صورتی است که تمام موارد لازم مانند ویزای تایلند آماده باشد. بنابراین به پیشنهادات ایرلاین ها توجه کنید، این فرصت را در روزهای نزدیک به پرواز و یا در فصل کم توریستی از دست ندهید.
گشت و گذار در ارزان پوکت
قیمت سفر پوکت
هزینه تور پوکت بر اساس 2 پارامتر ایرلاین (ماهان، بانکوک ایر، جت آسیا، آسین ایر، آسیا آتلانتیک و ...) و هتل تعیین می شود. در حال حاضر تنها شرکت هواپیمایی ماهان از تهران به پوکت مسافربری می کند و نرخ هتل های پوکت بر اساس دلار و یورو محاسبه می شود. یکی از موارد مهم در مورد هزینه تور پوکت تعداد ثابت روزهای و البته فصلی است که به این شهر سفر می کنید. به عنوان مثال، هزینه سفر به پوکت در فصول کم باران و کم باران کاهش می یابد و زمانی که هوا خوب است یا در فستیوال های مهم در این مقصد، قیمت آن افزایش می یابد.
همچنین تعداد شهرهای بازدید شده روی قیمت تاثیرگذار است. سفر به پوکت معمولاً گران است و با در نظر گرفتن همه این عوامل، قیمت یک سفر پوکت در حال حاضر بسته به نوع پرواز و هتلی که انتخاب می کنید، شامل قیمت های متفاوتی می شود.
قیمت سفر پوکت
تور پوکت از تهران و شهرستانها
برای پروازهای پوکت به شهرهای توریستی، مبدا اصلی تمامی سفرهای آن تهران است و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشور نیز وجود دارد. تورهای مسافرتی پوکت از شهرهای بزرگ کشورمان مانند: تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز و ... در برخی فصول گردشگری توسط آژانس ها برگزار می شود. برای رزرو تور پوکت می توانید با شماره های تماس آژانس هواپیمایی رامین گشت تماس بگیرید.
اطلاعات مهم تور پوکت
کد منطقه:
+66
تفاوت در مدت زمان:
+3:30
ویزا:
آن را دارد
واحد پول:
چیز
زبان رسمی:
تایلند
موارد اضطراری:
191
پلیس:
1155
ایستگاه آتشنشانی:
199
دین:
بودایی
سفرهای دیگر
بازدید دیگری
سفر نوروزی 1402 تایلند

منبع:تور پوکت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور