loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 8
سه شنبه 6 دی 1401 زمان : 13:11

درباره سفر به شیراز
بسیاری از شهرهای ایران هنگام برنامه ریزی برای سفرهای داخلی به ذهن متبادر می شوند. شیراز شهری مشهور در کشورمان است که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به دلیل زیبایی شگفت انگیزش شهرت دارد. هم اکنون شهر شیراز دارای جاذبه های گردشگری متنوعی است، از جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی گرفته تا جاذبه های طبیعی و پارک های یلان که هر کدام به دلیل زیبایی چشم نواز خود مورد توجه قرار گرفته اند. در کل شیراز یکی از شهرهایی است که فضای بسیار شادی دارد و البته سفری سرشار از آرامش و تفریح در انتظار شماست.
شیراز را تجربه کنید
شهر زیبای شیراز که در نیمه جنوبی ایران قرار دارد، مرکز استان فارس است و یکی از زیباترین و قدیمی ترین شهرهای ایران به شمار می رود که دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی متنوعی است و یکی از مقاصد پرطرفدار است. در بین گردشگران داخلی و خارجی همچنین شیراز به عنوان سومین شهر قدیمی ایران و پنجمین شهر بزرگ کشور، حرف های زیادی برای گفتن دارد. همچنین جالب است بدانید که شیراز و استان فارس محل تأسیس فرمانروایان هخامنشی و ساسانی بوده و نام‌های معروفی چون سعدی، حافظ، فردوسی، شهریار، بابا طاهر، سنایی و بهار از شیراز آمده‌اند.
بهترین زمان برای سفر به شیراز چه زمانی است؟
اردیبهشت بهترین زمان برای رفتن به شیراز است. زیرا شکوفه های بهاری پرتقال، گل رز، نرگس و بابونه زیبایی فوق العاده ای به شهر می بخشد و هزینه اقامت نیز متوسط است. از طرفی خوشبختانه خبری از شلوغی تعطیلات نوروزی و گرمای آزاردهنده تیر و مرداد نیست. حتی در فصل زمستان با کاهش تعداد گردشگران به این شهر، از نظر قیمت بسیار ارزان است.
تورهای شیراز
تور هوایی شیراز
اگر حوصله سفرهای طولانی را ندارید و دوست دارید از ماجراجویی طولانی مدت خود زود برسید، سفر با هواپیما بهترین گزینه برای شماست. مدت زمان پرواز تهران و شیراز در تور هوایی شیراز کمتر از 1 ساعت و نیم است که با احتساب مراحل فرودگاهی گاهی به دو ساعت و نیم تا سه ساعت می رسد و فرودگاه شهید دستگیب شیراز نیز 20 تا 25 است. چند دقیقه با مرکز شیراز فاصله دارد. از آنجایی که بیشتر پروازهای تور شیراز ایر توسط آژانس های مسافرتی و چارتر انجام می شود، لازم است بدانید که نرخ تورها نسبت به مدت زمانی که خودتان پرواز را تهیه و رزرو کرده اید، مطلوب تر است. مسافرخانه; پس اگر قصد سفر به شیراز را دارید، تور شیراز هوایی گزینه مناسب و مناسبی برای شما خواهد بود.

سفر هوایی شیراز
در عین حال بسیاری از پروازهای داخلی از نقاط مختلف ایران به شیراز پرواز می کنند، این سخت ترین و شلوغ ترین پرواز تهران-شیراز است. این در حالی است که ایرلاین هایی مانند ماهان، معراج، ایران ایر تور و ایران ایر تنها به دلیل استفاده از کشتی های باری و سایر هواپیماهای مدرن گرانتر از سایر ایرلاین ها هستند. بنابراین اگر می خواهید راحت و سریع سفر کنید، می توانید پرواز خود را از این ایرلاین ها رزرو کنید.
کدام ایرلاین ها به شیراز پرواز می کنند؟
کیس ایر معراج ایران ایر زاگرس کاسپیا آتا قشم ایر ایران ایر تور آسمان تابان ایر ماهان، سها و سپهران; از فرودگاه مهرآباد تهران تا فرودگاه شهید دستغیب شیراز. قیمت بلیط هواپیما تهران به شیراز با توجه به نوع هواپیما، نوع بلیط; بسته به زمان پرواز و شرکت هواپیمایی متفاوت است، بنابراین گزینه های بیشتری برای خرید بلیط وجود دارد.
تور شیراز ارزان
زمین گردشگری شیراز
تور زمینی شیراز معروف به تور شیراز با قطار یا اتوبوس طرفداران خود را دارد و در این صورت مسافران با قطار یا اتوبوس به این شهر می‌روند. رفت و آمد به شیراز راحت تر است و حال و هوای قطار را به اتوبوس ترجیح می دهند، از طرفی سفر شیراز با اتوبوس برای افرادی که ترجیح می دهند هزینه کمتری بپردازند مناسب است، هر دو را انتخاب کنند. راه ها بر اساس سلیقه و بودجه شما تصمیم گیری می شود.
تور شیراز با قطار
بسیاری قطار را بخشی از جذابیت سفر می دانند، به ویژه افرادی که با خانواده سفر می کنند، جایی که راحتی و آزادی کودکان و همچنین راحتی قطار مهم است. تقریبا می توان گفت قطارهای خوبی در مسیر تهران - شیراز وجود دارد. قطارهای نورالرضا، امید سریر و غزال 4 نفره با صفحه نمایش داخل کوپه، رستوران و کلیه امکانات رفاهی.
تور کشوری شیراز
تور شیراز با اتوبوس
تورهای شیراز که معمولاً به عنوان تورهای اتوبوسی یا زمینی شیراز شناخته می شوند، اغلب ارزان و مقرون به صرفه هستند، با بلیط اتوبوس ارزان تر از سایر روش های حمل و نقل و قیمت هایی که در طول سال تغییر نمی کنند. در نهایت، دانستن این موضوع هنگام سفر با اتوبوس VIP به شیراز بسیار مهم است. طول مسیر بستگی به زمان سفر و ترافیک شما دارد، می تواند حدود 13-16 ساعت باشد، برای رزرو تور اتوبوس شیراز با کامل ترین خدمات و ارزان ترین قیمت در روزهای عادی سال یا آخر هفته با آژانس رامین گشت تماس بگیرید. بهترین تخفیف را برای خود در نظر بگیرید.
سفر ارزان و لحظه آخری به شیراز
همانطور که می دانید خیلی ها دوست دارند به شیراز بروند اما نگران کاهش هزینه های سفر هستند. اگر قصد سفر به شیراز را دارید اما دغدغه مدیریت هزینه های سفر خود را دارید، لازم است بدانید که کارشناسان رامین گشت در واحد فروش همواره در تلاش هستند تا بهترین و با کیفیت ترین تورها را با قیمت مناسب برای شما رزرو کنند. خوب باید بدانید که برای داشتن یک سفر ارزان و مقرون به صرفه به شیراز، لازم نیست در هتل ها و آپارتمان های ارزان قیمت اقامت کنید.
پیشنهاد سفر به شیراز
زیرا در مواقعی که زمان سفر به شیراز کمتر است و در فصول کم گردشگری شیراز می توانید سفر کنید. در این صورت می توانید یک هتل و پرواز ارزان تهیه کنید، حالا چگونه؟ چرا که در این فصول تورهای شیراز ارزان و لحظه آخری توسط آژانس ها در طیف وسیعی به شما ارائه می شود. یکی از مزیت های تور لحظه آخری شیراز که به آن تور شیراز ارزان 90 دقیقه ای نیز می گویند، ارزان بودن آن است و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای شیراز استاندارد ندارد. پس اگر باهوش هستید می توانید بهترین تور لحظه آخری شیراز را در زمان مناسب خریداری یا رزرو کنید و در نهایت پیشنهاد ما این است که برای اطلاعات بهتر در سایت رامن گشت سری بزنید. خوب شیراز گردشگری ارزان الان چطور است؟ اگر به دنبال یک تور شیراز ارزان هستید، می توانید به موارد زیر اعتماد کنید:
می توانید از تورهای لحظه آخری شیراز استفاده کنید، فقط در این مورد دقت کنید وگرنه پرواز و پول پرداخت شده را از دست خواهید داد.
همچنین می توانید در تور شیراز کشوری شرکت کنید و با قطار یا اتوبوس به این شهر جذاب سفر کنید.
با تورهای تابستانی شیراز می توانید سفری ارزان به این شهر را تجربه کنید.
در نهایت اگر به دنبال ارزان ترین تور شیراز هستید، پیشنهاد ما خرید تور لحظه آخری شیراز از رامین گشت است. تورهای آخر هر چه به زمان سفر نزدیکتر باشد قیمت تور کمتر می شود و شما یک تور شیراز ارزان خریداری می کنید. در بالای این صفحه می توانید از بین گزینه های مختلف بهترین تور شیراز ارزان را برای سفر خود انتخاب کنید.
قیمت تور شیراز
هزینه سفر مهمترین بخش سفر محسوب می شود و عوامل زیادی بر هزینه سفر تاثیر می گذارد. از جمله این موارد می توان به زمان سفر، مدت زمان سفر، نوع پروازی که انتخاب می کنید و سطح هتل اشاره کرد. خب عوامل بسیار مهمی وجود دارد که بر قیمت تور شیراز تاثیر می گذارد. معمولا نوع و کیفیت هتل یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت سفر شما به شیراز است. همچنین در فصول گرم سال شیراز آب و هوای گرمی دارد و گردشگران بسیار کمی به این جزیره می روند. به همین دلیل هزینه سفر به شیراز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. در این فصل که تقاضا برای بازدید از شیراز کمتر شده است، به راحتی می توانید بهترین تور شیراز را با قیمتی بسیار ارزان پیدا کنید.
قیمت تور شیراز
علاوه بر این، قیمت سفر به شیراز در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی افزایش می یابد و زمان پرواز نیز تاثیر زیادی در قیمت سفر به شیراز دارد. بیشتر پروازهایی که در صبح انجام می شوند، قیمت بیشتری نسبت به پروازهای عصر و شب دارند و یکی دیگر از مواردی که در قیمت سفر به شیراز تاثیرگذار است، نوع پرواز و ایرلاین شماست، برخی از ایرلاین ها خدمات بسیاری و هزینه آنها را ارائه می دهند. بلیط ها نسبتا بالاست.
تورهای شیراز از تهران و شهرستانها
علاوه بر تهران، تورهای شیراز از مبادی دیگری با پرواز مستقیم به شیراز برگزار می شود. اما در حال حاضر تورهای شیراز در شهرهای مشهد، تهران، اصفهان، تبریز، یزد، کرمانشاه، بندرعباس، کرمان، اهواز، بوشهر، گرگان، کاشان، سنندج، ارومیه، ساری، همدان برگزار می شود. بنابراین، اگر در هر یک از این شهرها زندگی می کنید، می توانید یا مستقیم پرواز کنید یا به نزدیک ترین شهر بروید و از آنجا با تورهای شیراز رامین تور کنید.
اطلاعات مهم در مورد تور شیراز
کد:
+071
تفاوت زمانی:
ویزا:
ندارد
واحد پول:
ریال
زبان رسمی:
فارسی
اضطراری:
115
پلیس:
110
ایستگاه آتش نشانی:
125
دین:
شیعه

منبع:تور شیراز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور