loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 10
شنبه 28 آبان 1401 زمان : 13:24

درباره مسابقات روسیه
روسیه بزرگترین کشور جهان است، به این معنی که در سفر به روسیه چیزهایی برای دیدن یا انجام دادن اینجا خالی نخواهید کرد! توصیه می کنیم با ما در آژانس رامین گشت همراه باشید، زیرا نه تنها از مکان های اصلی مسکو و سن پترزبورگ دیدن خواهید کرد. در عوض، فراتر از این دو شهر خواهید رفت تا مناطق قدیمی و دنج روسیه در روستاهای پتروزاوودسک و جزیره کیژی یا مجموعه شهرهای باستانی به نام حلقه طلایی را از نزدیک ببینید و مکان های شگفت انگیزی مانند دره مرمر را کشف کنید. ملی راسکلا. . پارکش کن
سفر به روسیه
هر آنچه که می خواهید و می خواهید تجربه کنید، می توانید آن را در رزرواسیون سفر روسیه پیدا کنید. به عنوان مثال مرکز مادر روسیه، شهر زیبای مسکو مکانی اسرارآمیز و جادویی پر از آسمان خراش های زیبا است و مسکو به شما گردشگران پیشنهاد می دهد. ورود به مسکو یک اثر گردباد دارد. تور خود را با قدم زدن در پارک گورکی و کلیسای جامع سنت باسیل آغاز می کنید، سپس برای نوشیدنی و گذراندن اوقاتی خوش از عمارت قدیمی اشرافی کافه پوشکین دیدن خواهید کرد. یکی دیگر از شهرهای این کشور پهناور، سنت پترزبورگ است که دارای چندین موزه عالی و مجموعه های هنری بی نظیر است.
حال سوالی که می توانید از خود بپرسید شرایط اخذ ویزای روسیه است زیرا ویزای توریستی روسیه هم به صورت تورهای گروهی کشور گرفته می شود و هم موفق به دریافت ویزای انفرادی روسیه خواهید شد. برای درخواست ویزای روسیه به مدارکی مانند بلیط پرواز رفت و برگشت تایید شده، رسید هتل تایید شده، 2 عکس 3*4، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و فرم درخواست ویزای روسیه نیاز دارید. پاسخ درخواست ویزای توریستی روسیه تقریباً 7 روز کاری پس از ارسال درخواست برای شما صادر می شود و اعتبار ویزا 30 روز پس از صدور است.
تور ارزان روسیه
بهترین هتل های مسافرتی روسیه کدامند؟
مسکو، مسکو
شهر مسکو پایتخت روسیه و مهمترین شهر این کشور است و تنها دلیل محبوبیت مسکو اهمیت سیاسی و اقتصادی آن نیست!! علاوه بر این، این شهر مرکز فرهنگ، هنر و سمفونی های ناب روسیه محسوب می شود. گنبدهای رنگارنگ St. کلیسای جامع ریحان در مسکو، کاخ معروف کرملین و میدان سرخ برخی از نقاط محبوب گردشگری هستند.
سن پترزبورگ سن پترزبورگ
سن پترزبورگ یا شهر پترزبورگ اولین پایتخت تاریخی تزارهای روسیه بود. سنت پترزبورگ در واقع در قلمرو فدرال روسیه، استان لنینگراد (لنینگراد) واقع شده است و در بین بسیاری از گردشگران جهان، این شهر به عنوان زیباترین شهر روسیه شناخته شده است و از جاذبه های معروف این شهر می توان : موزه ارمیتاژ، کشتی کروز یادداشت دریاچه بایکال، موزه هنر و تئاتر روسیه، بازدید از کلبه پیتر کبیر، کاخ پتروف و بسیاری از جاذبه های دیگر.
تور سنت پترزبورگ
کازان یا کازان، روسیه کازان
منطقه کازان به ولگا استانبول نیز معروف است. شهر کازان با فرهنگ آسیایی و اروپایی مورد علاقه امپراتوران روسیه بود و به همین دلیل این شهر را سومین پایتخت روسیه می نامند. کازان در محل تلاقی دو رودخانه مهم روسیه ولگا و کازانکا قرار دارد و به عنوان یکی از بخش های اروپایی روسیه شناخته می شود. از معروف ترین جاذبه های گردشگری شهر کازان می توان به: کاخ کرملین کازان، مسجد کول شریف، خیابان باومان، کلیسای کازان و ... اشاره کرد.

تور ایر روسیه
خوب، بهترین و راحت ترین راه برای بازدید از شهرهای مسکو، سنت. پترزبورگ و سفر با تور ایر روسیه. به این ترتیب شما از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به فرودگاه شرمتیوو مسکو در حدود سه ساعت و سپس به فرودگاه پالکوف در سن پترزبورگ سفر می کنید. پترزبورگ تقریباً 4 ساعت. لطفاً توجه داشته باشید که اولین پرواز از تهران (IKA) در ساعت 08:35 حرکت می کند و در ساعت 10:55 به مسکو (SVO) می رسد. همچنین پروازهای تهران به مسکو 3 روز در هفته یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه انجام می شود.
تور مسکو
لازم به ذکر است که تورهای روسیه هر ساله توسط ایرلاین های مختلف و کلاس های پروازی مختلف برگزار می شود و بسته به بودجه در نظر گرفته شده توسط مسافران، ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی با خدمات خود به روسیه پرواز می کنند. در حال حاضر در کنار خطوط هوایی روسیه، چندین شرکت هواپیمایی فعال هستند که از آن جمله می‌توان به ماهان ایر، ایران ایر، سلام ایر به عنوان ایرلاین داخلی و ایرفلوت و نوریند به عنوان ایرلاین اشاره کرد. بستگی به خود روسیه دارد و در نهایت می توانید با خرید بلیط هواپیما و همچنین رزرو هتل از آژانس رامن گشت به روسیه بروید و از لحظه لحظه سفر خود لذت ببرید.
تور سرزمین اصلی روسیه
تورهای زمینی روسیه با اتوبوس و قطار برگزار می شود، اما تفاوت سفر شما با تور زمینی روسیه به شهر مقصد و نحوه سفر بستگی دارد. برای مثال اگر تصمیم دارید با تور زمینی روسیه با قطار سفر کنید، بدانید که قطار روزهای یکشنبه و چهارشنبه از تهران به سمت وان حرکت می کند. این قطار از شهرهای کرج، قزوین، تکستان، خرم دره، زنجان، میانا، خراسانک، مراغه، عجب شهر، تبریز، سلماس و رازی (نقطه صفر مرزی) می گذرد و در نهایت به کاپی کوی و سپس وان می رسد. . برای رفتن به دیگر شهرها و مناطق روسیه می توانید با این قطار به وان بروید و از آنجا به شهرهای دیگر روسیه بروید در غیر این صورت اگر قصد خرید یا رزرو تور روسیه با اتوبوس دارید می توانید زمینی بروید. مسیر. . تمام فصول روسیه سالانه برگزار می شود.
تور زمینی روسیه
سفر لحظه آخری به روسیه
اگر به دنبال تورهای ارزان و لحظه آخری روسیه هستید، بهتر است در ماه های خاصی از سال مانند پاییز و زمستان (البته به جز سال نو) به روسیه سفر کنید. گردشگران ایرانی و خارجی در حال کاهش شدید هستند. و آژانس های مسافرتی، تورهای لحظه آخری روسیه یا تورهای 90 دقیقه ای روسیه را با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه، گاهی تا 50 درصد ارائه می دهند. البته، یک گشت و گذار لحظه آخری ارزان تر، تاثیری بر کیفیت توری که انتخاب می کنید نخواهد داشت! حال سوال اینجاست که چه زمانی می توانیم تورهای لحظه آخری روسیه را رزرو کنیم؟
تور روسیه 90 دقیقه ای یا تور لحظه آخری روسیه را می توان در طول سال خریداری و رزرو کرد. اما در فصل زمستان تور روسیه با توجه به کاهش گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند با تخفیف ها و پیشنهادات زیادی مواجه خواهند شد. البته برخی از هتل های لوکس روسیه در فصلی که گردشگران کمتری به این شهر سفر می کنند، تمامی خدمات رفاهی و تفریحی خود را ارائه نمی دهند. بنابراین بهتر است برای سفر به روسیه در فصل بهار و تابستان برنامه ریزی کنید تا بیش از یک بار از سفر لذت ببرید.
سفر ارزان در سراسر روسیه
به یاد داشته باشید که از نظر قانونی، سفر لحظه آخری به روسیه در مقایسه با سفر عادی به روسیه نباید مشکلی داشته باشد. بدین ترتیب تور روسیه که مدتی قیمت بالایی داشت در قالب یک تور 90 دقیقه ای و آخرین آن با امکاناتی مشابه با اولی اما با قیمت پایین به علاقه مندان ارائه می شود. . ما برای شما یک سفر میدانی لحظه آخری روسیه و سفر روسیه را برنامه ریزی می کنیم.
هزینه سفر به روسیه
قیمت سفر به روسیه به 3 پارامتر هتل، بلیط رفت و برگشت و ویزا بستگی دارد. هزینه ویزای روسیه تعیین شده است و برای درخواست ویزای روسیه باید 120 دلار برای سفر گروهی و 130 دلار برای سفر تکی به خطوط هوایی پرداخت کنید. نکته مهم در انتخاب هتل در روسیه این است که هر چه هتل به مرکز شهر به خصوص مسکو و سن پترزبورگ نزدیکتر باشد قیمت آن بیشتر می شود. بنابراین، اگر از آن دسته گردشگرانی هستید که به دنبال رزرو هتل مسکو در نزدیکی میدان سرخ یا سایر مناطق گردشگری و مرکزی هستید، حتما به این نکته توجه کنید.
قیمت تور روسیه
سفر به روسیه از تهران و شهرهای دیگر
تور روسیه از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز و .... متداول ترین تورهایی هستند که در سراسر ایران برگزار می شوند و اگر ساکن سایر استان ها و شهرهای ایران هستید توصیه می کنیم با متخصصین از آن بازدید کنید. آژانس رامین. برای رزرو تور مورد نظر خود تماس بگیرید.

منبع:تور روسیه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور