loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 6
جمعه 2 دی 1401 زمان : 14:24

درباره سفر انسان
تور کیش مقصدی جذاب است که تجربه سفر به یاد ماندنی در جنوب ایران را برای گردشگران فراهم کرده است، برای علاقه مندان به ایرانگردی و جهانگردی، تور کیش مقصدی منحصر به فرد و مجلل برای سفر است، بدون شک اگر به این سفر علاقه مند هستید. ایران تور باید با تور برید. شما یک همسفر هستید. کیش جزیره ای محبوب و بسیار پرطرفدار در بین ایرانیان است و به عنوان بهشت گردشگران داخلی و برای افرادی که می خواهند تفریح و هیجان را تجربه کنند، کیش جذاب ترین انتخاب در بین مقاصد ملی محسوب می شود.
همانطور که می دانید تور کیش یک مسیر پرطرفدار و مقصدی ایده آل است که دارای انواع مکان های زیبا و زیبا از جمله سواحل زیبا، تفریحات هیجان انگیز، مراکز خرید مدرن، هتل های مجلل و مجلل، غذاهای دریایی و رستوران های بین المللی و ... می باشد. همه اینها باعث شده تا جزیره همیشه پر از گردشگر باشد و در مقاطع زمانی مختلف گردشگرانی حضور داشته باشند. شاید اولین سوال شما این باشد که چرا باید تور کیش بخریم؟ خرید تور کیش چه مزایایی برای ما دارد؟ در مورد خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خودمان چطور؟ مهمترین دلیلی که بسیاری از افراد برای خرید تور کیش ترجیح می دهند مقرون به صرفه بودن این تور است!! زیرا آژانس های مسافرتی خدمات هوایی و هتلی را با قیمت های مقرون به صرفه تری ارائه می دهند و در نهایت در صورت خرید تور کیش تمامی هزینه های شما در این سفر کمتر از یک سفر خواهد بود. در ضمن آژانس مسافرتی رامین گشت تمامی کارها را برای شما هماهنگ می کند و کافیست چمدان های خود را ببندید و با تورهای کیش سفر کنید.
دارم میرم کیش
کیش هوا تورو
تور هوایی کیش یکی از پرطرفدارترین تورهای سفر به جزیره کیش است. زیرا در کمترین زمان در خلیج فارس فرود می آیید و در زمان شما کاملاً صرفه جویی می شود. در سال های اخیر شما مسافران فقط از تهران می توانستید به کیش پرواز کنید و تورهای هوایی کیش از تهران برگزار می شد. اما اکنون که از شهرهای مختلف ایران پرواز به کیش انجام می شود، می توانید به راحتی تور کیش را خریداری کنید. علاوه بر این، از آنجایی که بیشتر پروازهای کیش توسط آژانس های مسافرتی چارتر و ارائه می شود، قیمت تورها مناسب تر از زمان هایی است که شما شخصاً پرواز تهیه می کنید و هتل رزرو می کنید. بنابراین اگر قصد سفر به کیش را دارید، تور هوایی کیش انتخابی منطقی و مناسب برای شما خواهد بود.
تور مسافرتی کیش
در عین حال پروازهای داخلی زیادی از نقاط مختلف ایران به جزیره کیش انجام می شود که سخت ترین و شلوغ ترین پرواز تهران-کیش است. این در حالی است که ایرلاین هایی مانند: ماهان، معراج، ایران ایر تور و ایران ایر تنها به دلیل استفاده از کشتی های باری و سایر هواپیماهای مدرن گرانتر از سایر ایرلاین ها هستند. به همین دلیل اگر می خواهید یک سفر آسان و سریع داشته باشید، می توانید بلیط هواپیما خود را از این ایرلاین ها رزرو کنید.

تور کشور کیش
تور زمینی کیش گزینه بعدی شماست، مناسب افرادی است که ترجیح می دهند با قطار و زمینی سفر کنند و یا ترجیح می دهند بودجه کمتری برای سفر به کیش داشته باشند و از تمام تفریحات این جزیره در کیش لذت ببرند. بله مسیر زمینی کیش به این صورت است که با قطار به بندرعباس می روید، از بندر با قایق به جزیره کیش می روید. البته نسبت تمهیدات سفرهای زمینی و هوایی کیش در آژانس ها بسیار پایین است. چون شاگردان کمتری دارد. اما در صورت انتخاب تور ساحلی کیش، آژانس مسافرتی رامین گشت این سفر را برای شما ترتیب می دهد. اما در پایان پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب مسیر کیهی در داخل کشور، اطلاعاتی در مورد مبدا مسیر بدست آورید و در نظر داشته باشید که آیا قدرت این راه را دارید یا خیر.
کیش ناز
تورهای زمینی کیش تقریبا از تمام شهرهای ایران به درخواست شما برگزار می شود، در این تور ابتدا باید با اتوبوس یا قطار به بندرعباس سفر کنید. از آنجا با تاکسی یا ون به آفتاب، لنگ یا چارک بروید و سپس از این سه بندر عبور کنید. می توانید با قایق و کشتی به جزیره کیش سفر کنید و از قایقرانی لذت ببرید البته از بندرعباس به جزیره کیش می توانید با هواپیما سفر کنید. و از سه تپه چارک و آفتاب می توانید به جزیره کیش برسید.
تور کیش ارزان و لحظه آخری
همانطور که می دانید بسیاری از افراد علاقه مند به سفر به کیش هستند اما دغدغه اصلی آنها پایین نگه داشتن هزینه های سفر است. اگر قصد سفر به کیش را دارید اما نگران هزینه های سفر خود هستید، لازم است بدانید که تیم فروش تور رامین گشت همواره سعی می کند تورهای با بهترین کیفیت را با قیمت مناسب برای شما رزرو کند. همچنین باید بدانید که برای یک سفر ارزان و مقرون به صرفه به کیش نیازی نیست همیشه در هتل ها و آپارتمان های ارزان قیمت اقامت کنید.
سفر لحظه آخری به کیش
از آنجایی که سفر به کیش به ندرت انجام می شود و می توانید در فصل کم سفر کنید، در کیش می توانید هتل ها و پروازها را با قیمت پایین خریداری کنید، چگونه این کار را انجام دهیم؟ از آنجایی که در این ایام شرکت های مختلف تورهای لحظه آخری و ارزان کیش را ارائه می دهند، یکی از مزایای تورهای کیش لحظه آخری که به تورهای کیش دقیقه 90 ارزان نیز معروف هستند، ارزان بودن و عدم تفاوت آنها با تورهای معمولی است. اگر هوشمندانه عمل کنید بهترین تورهای لحظه آخری کیش را می توانید در زمان مناسب بخرید یا رزرو کنید و در نهایت توصیه ما این است که اطلاعات خوب را در سایت رامین گشت جستجو کنید، تورهای ارزان کیش چطور؟ اگر به دنبال تور ارزان کیش هستید، می توانید روی توصیه های ما در زیر حساب کنید:
در حالی که می توانید از تورهای لحظه آخری استفاده کنید، فقط توجه داشته باشید که ممکن است پرواز و پول خود را از دست بدهید.
همچنین با رفتن با قطار یا ماشین به بندرعباس و سپس با قایق به جزیره کیش می توانید به تور زمینی کیش دسترسی داشته باشید.
با استفاده از تورهای تابستانی کیش می توانید سفری ارزان به این جزیره داشته باشید.
در نهایت اگر قصد خرید ارزان ترین تور کیش را دارید، خرید تور لحظه آخری کیش را از رامین گشت توصیه می کنیم. از نظر سفرهای لحظه آخری هر چه به زمان سفر نزدیکتر باشید قیمت سفرها کمتر می شود و می توانید یک سفر کیش ارزان خریداری کنید. در بالای این صفحه می توانید تور کیش را برای سفر خود از بین گزینه های مختلف انتخاب کنید.
تور نقدی نود دقیقه ای
مخارج سفر
هزینه سفر جزء مهمی از سفر محسوب می شود و عوامل زیادی بر هزینه سفر تاثیر می گذارد. از جمله این موارد می توان به زمان سفر، مدت زمان سفر، نوع پروازی که انتخاب کرده اید و رتبه هتل اشاره کرد. خب عوامل مهمی در قیمت تور کیش موثر است. اغلب اوقات نوع و کیفیت هتل یکی از مهم ترین عواملی است که بر قیمت سفر به کیش تاثیر می گذارد. همچنین کیش در فصل گرما دارای آب و هوای گرم و مرطوب است و گردشگران بسیار کمی از این جزیره دیدن می کنند. در نتیجه قیمت تورهای کیش بسیار پایین است. این روزها که تقاضا برای سفر به کیش کم است، به راحتی می توانید پروازهای لحظه آخری کیش را با قیمت های بسیار پایین پیدا کنید.
علاوه بر این در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی قیمت تورهای کیش افزایش می یابد و زمان پرواز نیز تاثیر بسزایی در قیمت تور کیش دارد. بیشتر پروازهای صبحگاهی گرانتر از پروازهای عصر و شب هستند و یکی دیگر از عواملی که بر قیمت تورهای کیش تاثیر می گذارد نوع ایرلاین و ایرلاین شماست، سایر ایرلاین ها خدمات و هزینه های بیشتری را ارائه می دهند. بلیط ها خیلی بالاست
قیمت تور کیش
تور کیش از تهران و شهرستانها
تور کیش به غیر از تهران از سایر مبادی که پرواز مستقیم به کیش دارند برگزار می شود. اما در حال حاضر تور کیش از شهرهای مشهد، تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، یزد، کرمانشاه، بندرعباس، کرمان، اهواز، بوشهر، گرگان، کاشان، سنندج، ارومیه، ساری، همدا برگزار می شود. بنابراین اگر در این شهرها زندگی می کنید می توانید با رزرو پرواز مستقیم یا رانندگی به نزدیک ترین شهر بروید و تور کیش رامین خود را از آنجا شروع کنید.

اطلاعات مهم تور کیش

پیش شماره :
+076

اختلاف زمان :
0

ویزا :
ندارد

واحد پول :
ریال

زبان رسمی :
فارسی

اورژانس :
115

پلیس :
110

آتش نشانی :
125

مذهب :
شیعه

منبع:تور کیش

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور