loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 9
شنبه 10 دی 1401 زمان : 13:42

درباره تور مجارستان
برای دیدن دانوب به بوداپست، پایتخت مجارستان زیبا سفر کنید. اگر عاشق سفر هستید و به دنبال تجربیات جدید هستید، بازدید از بوداپست، دو قسمت مجارستان که توسط رودخانه دانوب به دو قسمت بودا و پستی تقسیم شده است، یکی از گزینه های هیجان انگیز شماست. این کشور اروپای مرکزی با تاریخ پر فراز و نشیب و آثار تاریخی یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری برای گردشگران است. بوداپست مانند تابلویی است که شامل آثاری چون میدان قهرمانان، تپه گلرت، پارلمان بوداپست، پل زنجیره ای، خیابان اندرسی، کلیسای سنت استپانوس و ... می باشد و جزء لاینفک این تابلوی زیبا و در پایان تور می باشد. . سفر به بوداپست مجارستان سفریار یک تجربه لذت بخش است.
از مجارستان دیدن کنید
بوداپست یکی از بزرگترین شهرهای اتحادیه اروپا است و به پاریس شرق معروف است. گردشگری بوداپست در مجارستان به دلیل هزینه کم، معماری چشم نواز، جاذبه های فراوان و تاریخ غنی، مقصدی محبوب برای گردشگران است. این کشور یکی از کشورهای شینگن است و برای سفر به آن نیاز به ویزای شینگن دارید. دغدغه اصلی گردشگران مجارستان اخذ ویزای این کشور است. با توجه به اینکه ویزای مجارستان نرخ ریجکت بالایی دارد، بسیاری از مسافران از ریجکت شدن و عواقب آن می ترسند. اگر می دانید که تجربه حرفه ای آژانس مسافرتی سافاریار این نگرانی را از شما دور می کند!
شرایط ویزای مجارستان
از اکتبر 1997 ویزای مجارستان به صورت انفرادی صادر نمی شود و اگر می خواهید ویزای این کشور را بگیرید باید به صورت گروهی این کار را انجام دهید. گردش حساب و توانایی مالی از اصلی ترین و مهم ترین شرایط اخذ ویزای مجارستان می باشد. پس از ارسال مدارک و اثر انگشت خود به دفتر کارگزاری ویزا مجارستان، ۱۴ روز کاری بعد پاسخ ویزا را دریافت خواهید کرد. تعیین وقت سفارت مجارستان در ایران توسط VFSGlobal انجام می شود و شما باید تقریباً 7 روز کاری پس از ارسال درخواست در دفتر این شرکت حضور داشته باشید. ضمناً هزینه تعیین وقت سفارت مجارستان 1 میلیون تومان می باشد اما این هزینه کل نیست و پرداخت هزینه های داخل سفارت بر عهده شما متقاضیان می باشد.
ویزای مجارستان
لطفا توجه داشته باشید که مبلغ بازپرداخت از مجارستان به سلامت مسافر بستگی دارد و توسط مقامات گردشگری منتشر می شود. مبلغ ودیعه از 30 میلیون تومان شروع می شود و بسته به شرایط مسافر تا 100 میلیون تومان افزایش می یابد. ضمانت برگشت به صورت ضمانت نامه بانکی یا چک تایید شده قابل پرداخت به آژانس مسافرتی ارائه می شود و تاریخ پرداخت باید 2 روز پس از خروج از مجارستان باشد.

مدارک لازم برای سفر به مجارستان
مدارک مورد نیاز برای ویزای مجارستان باید توسط دارالترجمه رسمی به انگلیسی ترجمه شود و مدارک ویزای مجارستان نیازی به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه و مهر دارالترجمه ندارد. کافی است لیست مدارک ویزای مجارستان به شرح زیر است:
فرم درخواست ویزای مجارستان
گذرنامه فعلی متقاضی و کلیه گذرنامه های قبلی
دو عکس 3.5x4.5
صورتحساب حسابها و امور مالی
رزرو بلیط رفت و برگشت
بیمه مسافرتی و هتل
همراه داشتن گواهی از محل کار برای تحصیل (برای دانشجویان)
اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی متقاضی
ارائه مدارک جهت استخدام
رسید پرداخت هزینه درخواست ویزا
به مجارستان سفر کنید
در سفر به مجارستان، انتخاب مسیر پروازی یا زمینی یکی از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه سفر به مجارستان است. اگر می خواهید با هواپیما در مجارستان سفر کنید و بلیط ارزان بخرید، باید زمان سفر در خارج از فصل پرآب و فصل بالا را در نظر بگیرید. هنگام سفر هوایی در مجارستان، قیمت هتل ها در مجارستان مانند زمانی است که شما پرواز به مجارستان می خرید. وقتی به نرخ ارز فکر می کنید، خوب است به یاد داشته باشید که در فصل پربار، قیمت هتل بر قیمت آن تاثیر می گذارد. گزینه های اقامت چند شب میمونی
همچنین قیمت بلیط پرواز تهران - ارمنستان با توجه به ماه های مختلف سال متفاوت است بنابراین توصیه می کنیم پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران به بوداپست را خریداری کنید و همچنین خرید پروازهای کلاس اکونومی تهران به بوداپست را به تاخیر نیندازید و بلیط خود را حداقل 2 تا 4 ماه قبل خریداری کنید. معمولا می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما تهران-بوداپست را در ماه های فوریه و مارس پیدا کنید و خریداری کنید. معمولاً سه شنبه و چهارشنبه می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما تهران-بوداپست را خریداری کنید و اگر تاریخ مشخصی برای سفر دارید سعی کنید بلیط رفت و برگشت تهران-بوداپست را خریداری کنید زیرا بلیط رفت و برگشت تهران-بوداپست هزینه بیشتری دارد. از دو بلیط یک طرفه کمتر است پروازهای تهران-بوداپست و بوداپست به تهران ارزان تر خواهد بود.
تور هوایی مجارستان
کدام ایرلاین ها در مسیر تهران - مجارستان پرواز می کنند؟
بلیط هواپیمایی پگاسوس تهران-بوداپست، بلیط ایرفلوت تهران-بوداپست، پروازهای قطر ایرویز تهران-بوداپست، پروازهای تهران-بوداپست لوفت هانزا، پروازهای خطوط هوایی سوئیس تهران-بوداپست، پروازهای آسترین ایرلاینز تهران-بوداپست، پروازهای تهران-بوداپست آناتولی در حال حاضر موجود است. پروازهای جت، بلیط پرواز تهران - بوداپست ترکیه، بلیط هواپیما هواپیمایی امارات، تهران - بوداپست، بلیط هواپیما لهستانی تهران - بوداپست، بلیط پرواز KLM تهران - بوداپست، پرواز فلای دبی تهران - بوداپست، بلیط پرواز دولومیتی ایر و لوفت هانزا تهران - بوداپست پروازهای سیتی لاین از تهران به بوداپست برای شما مسافران عزیز آماده است.
تورهای مجارستان ارزان و لحظه آخری هستند
موضوع قیمت یکی از مهم ترین و عمده ترین دغدغه های مسافران در سفر به خارج از کشور محسوب می شود. سفر به مجارستان یکی از سفرهای اقتصادی و ارزان برای ایرانیان است. زیرا پکیج های متنوع با کیفیت های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد. یکی از راه های خرید تور مجارستان ارزان، انتخاب هتل و پرواز مناسب است. سازمان گوشت رامن بسته های مختلفی را برای بودجه های مختلف در نظر گرفته است، از طرفی سفر در فصول کم گردشگری مانند زمستان می تواند هزینه های شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. برعکس، در ایام مانند بهار، به ویژه در ایام نوروز، قیمت سفر به مجارستان افزایش می یابد. اگر قصد دارید به جای خرید تور فقط بلیط و هتل رزرو کنید، بهتر است پروازهای چارتر بخرید زیرا این بلیط های چارتر ارزان تر هستند.
پیشنهادات سفر به مجارستان
خوشبختانه شما متقاضیان عزیز می توانید در هر زمانی که بخواهید تور مجارستان را رزرو کنید. در نتیجه می توانید در مواردی ثبت نام کنید که ظرفیت تور مجارستان در زمان های خاصی تکمیل نشده باشد و برگزارکنندگان ممکن است برای پر کردن مکان های خالی قیمت بلیط پرواز یا اجاره هتل را کاهش دهند. تور لحظه آخری مجارستان را با قیمتی بسیار مناسب و ارزانتر از تور معمولی خریداری کنید. اصولا ویژگی تورهای ارزان و نود دقیقه ای مجارستان این است که خدمات باکیفیت یک تور معمولی را با قیمت کمتر دریافت می کنید.
هزینه پایین تورهای لحظه آخری مجارستان دلیل اصلی استقبال مردم از این تورهاست. اما از آنجایی که مجارستان یک مقصد توریستی بسیار شلوغ برای مسافران ایرانی است، پروازهای این مسیر معمولاً تعداد مسافران زیادی دارند. بنابراین، نباید انتظار زیادی داشته باشید که همیشه یک سفر لحظه آخری به مجارستان پیدا کنید! اما توجه داشته باشید که این دوره ها بهترین فرصت برای پرواز ارزان به مجارستان با استفاده از گزینه های لحظه آخری است:
اول مهر به دلیل شروع مدارس
اولین روز هفته
اواخر فروردین و بعد از تعطیلات نوروز
فوریه و مارس (معمولاً این دو ماه زمانی هستند که احتمال بیشتری برای دریافت تورهای لحظه آخری دارید.
تور مجارستان ارزان
قیمت سفر به مجارستان
قیمت سفر به مجارستان به عواملی مانند زمان سفر، مدت اقامت، هتل انتخابی و ... بستگی دارد. قیمت سفرها بر اساس قیمت پرواز، قیمت هتل و هزینه اخذ ویزا محاسبه می شود و قیمت ویزای توریستی مجارستان حدود 60 یورو می باشد. قیمت پروازها و اقامت در بوداپست بسته به زمان سفر متفاوت است. گروه "تور لیدر" در تورهای گروهی مجارستان فعالیت می کند. از جمله مزایای تور لیدر بودن در تورهای گروهی، می‌توانیم پیاده سازی گشت و گذار در شهر، تحویل و تحویل، پرداخت هزینه ها، شناخت بهترین و ارزان ترین نقاط توریستی در مجارستان و نحوه کنترل هزینه های اقامت.
قیمت سفر به بلغارستان با توجه به امکانات و خدمات مختلف متفاوت است. البته هر چه پکیج مسافرتی بلغارستان خدمات بیشتری ارائه دهد، هزینه سفر نیز بیشتر می شود. عوامل موثر بر قیمت تور مجارستان عبارتند از: نوع سفر (زمینی یا هوایی)، نوع وسیله نقلیه (اتوبوس خاص یا معمولی، پرواز درجه یک یا اکونومی)، تعداد روز و شب و محل اقامت (هتل) ). ، هتل، آپارتمان، محل زندگی و...)، تعداد وعده های غذایی (صبحانه، ناهار، شام و ...)، برنامه تفریحی تور و ....
قیمت گردشگری مجارستان
تور بلغارستان از تهران و شهرستانها
شما می توانید تور مجارستان را از تمامی شهرهای ایران رزرو و خریداری کنید; برای خرید تور 6 شب مجارستان یا تور یک هفته ای مجارستان از آژانس مسافرتی و هواپیمایی سافاریار و اگر شهر محل اقامت شما جزو شهرهای دارای فرودگاه بین المللی در ایران است می توانید به مجارستان سفر کنید. از آنجا و غیره. به تهران و فرودگاه بین المللی امام خمینی نروید. توجه داشته باشید تور مجارستان از تبریز تور مجارستان از ارومیه تور مجارستان از اهواز تور مجارستان از تهران تور مجارستان از مشهد تور مجارستان از شیراز تور مجارستان از اصفهان تور مجارستان از کیش تور مجارستان از رشت. تور مجارستان از کشم، تور مجارستان از کرج، تور مجارستان از بندرعباس قابل رزرو می باشد. خوبی این موضوع این است که در زمان صرفه جویی می کنید و مسافت سفر را کوتاه می کنید و همچنین تور ارزان مجارستان را دریافت کرده و سفری راحت خواهید داشت. پیشنهاد می کنیم برای رزرو تور مورد نظر خود با کارشناسان آژانس رامین گشت تماس بگیرید.
اطلاعات مهم در مورد سفر به مجارستان
کد منطقه:
0036+
تفاوت زمانی:
-2:30
ویزا:
بود
واحد پول:
فوری
زبان رسمی:
جریان
اضطراری:
104
خط مشی:
107
ایستگاه آتش نشانی:
105
ایمان:
مسیحیت

منبع:تور مجارستان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور