loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 5
جمعه 9 دی 1401 زمان : 14:10

درباره سفر به فرانسه
فرانسه با فرهنگ غنی و منحصر به فرد، پیاده روی های شگفت انگیز، مناظر طبیعی زیبا، کافه های مفرح و جذاب، بازارهای رنگارنگ و آثار معماری منحصر به فرد، گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. البته وقتی فرانسه را می شنوید، قطعا به معماری و هنر شگفت انگیزی فکر می کنید که شما را شگفت زده می کند. فرانسه دارای جاذبه های متنوعی است که محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست آورده اند و مکان های جالبی که هر روز کشف می شوند. این کشور از نظر تنوع و گستردگی فرهنگی زیباست و می توانید آن را از گالری های هنری، جاذبه های فرهنگی، کاخ های باشکوه و آثار معماری شگفت انگیز مشاهده کنید. در نهایت، فرانسه یکی از مقاصد برتر گردشگری در جهان است که هر ساله پذیرای 89 میلیون گردشگر است.
تور فرانسه
شرایط اخذ ویزای فرانسه
برای ویزای توریستی فرانسه ابتدا باید در سفارت رزرو کنید. ویزای فرانسه نیازی به مصاحبه ندارد فقط به دفتر VFS GLOBAL مراجعه کنید و مدارک و اثر انگشت خود را ارسال کنید. در مورد ویزای توریستی فرانسه باید 1 تا 3 ماه قبل از تاریخ سفر اقدام کنید و پس از 21 روز کاری پاسخ ویزای توریستی فرانسه را به شما اطلاع خواهیم داد. دریافت ویزای فرانسه از آژانس رامین گشت که دارای ضمانت پرداخت می باشد را توصیه می کنیم. مطابق شکل زیر مبلغ واریزی برگشت از کشور فرانسه با توجه به شرایط مسافر توسط آژانس مسافرتی اعلام می گردد. مسافران مجرد یا متاهل می توانند تا 1 میلیارد تومان هم برسند. متغیر خواهد بود. ضمانت نامه رفت و برگشت به صورت ضمانت نامه بانکی یا چک رمزدار قابل پرداخت به آژانس مسافرتی صادر می شود و سررسید آن دو روز پس از پایان سفر به پاریس می باشد.
ویزای فرانسه
در نهایت به یاد داشته باشید که قیمت ویزای فرانسه 400 یورو است (200 یورو از این مبلغ پس از صدور ویزا اخذ می شود). اما این همه هزینه نیست! بسته به نوع ویزای درخواستی، هزینه ای باید در سفارت فرانسه پرداخت شود. به عنوان مثال، اگر برای ویزای توریستی فرانسه اقدام می کنید، باید 60 یورو به اضافه 9 درصد مالیات به سفارت فرانسه بپردازید.
توریستی ترین شهرهای فرانسه برای بازدید
شهر پاریس؛ شهر عاشقان، یکی از زیباترین شهرهای فرانسه
پاریس یکی از مهم ترین شهرهای اروپاست که به دلیل جاذبه های مختلف سالانه پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از سراسر جهان است. این شهر موقعیت های زیادی را پشت سر گذاشته است. این کشور غرق در تاریخ است و می توانید در سفر به پاریس شاهد فراز و نشیب های این کشور باشید. فرانسه هیچ چیز بهتر از بازدید از پاریس در یک شب پر نور فرانسوی و قدم زدن در برج ایفل یا لوور نیست.

سفر پاریس
شهر کن فرانسه یکی از دیدنی ترین شهرهای این کشور برای علاقمندان به فیلم است
شاید هیچ شهر اروپایی چهره های مشهور سینما دعوت شده به جشنواره کن را ندیده باشد! در سفر به فرانسه باید از این شهر که یکی از هیجان انگیزترین شهرهای فرانسه است دیدن کنید. از غذاهای خوشمزه فرانسوی در رستوران ها و سواحل مجلل دیدن کنید و از دست ندهید. این شهر توریستی امکانات زیادی دارد و به یک مقصد لوکس برای گردشگران تبدیل شده است.به خاطر جشنواره کن سفر کنید. اگر به دنبال سفری مجلل و خاطره انگیز هستید، کن، یکی از زیباترین شهرهای فرانسه، مقصد مناسبی برای شماست.
برخیز
فرانسه، نیس یکی از زیباترین شهرهای سواحل مدیترانه است
اقامت در یکی از بهترین هتل های جهان در سواحل شنی نیس، تجربه ای فراموش نشدنی از شهرهای شگفت انگیز فرانسه است که می توانید در شن های سواحل آن استراحت کرده و آفتاب بگیرید یا در دریای فیروزه ای مدیترانه شنا کنید. دریا.. در این شهر علاوه بر فعالیت های ساحلی، می توانید جاذبه های تاریخی مختلفی را ببینید: Colline du Chateau، قلعه تپه ای روی بام Denis و Vieux Nice با ساختار قدیمی اش.
چرخه نیست
شهر لیون فرانسه به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شد.
لیون شهری با قدمت 2000 ساله است که با قدم زدن در کوچه پس کوچه های آن می توانید به تمدن باستانی این شهر نزدیک شوید. اگر می خواهید از شهرهای معروف فرانسه دیدن کنید؛ لیون یکی از مقاصد جذاب و نهایی خواهد بود، تئاترها و تئاترهای لیون شهرت جهانی دارند و هنرمندان تئاتر را به لیون به عنوان یکی از شهرهای فرانسه جذب می کنند.
تور ترکیبی فرانسه
سفر به فرانسه یا سفر به فرانسه که در منطقه شینگن و قلمرو 27 کشور عضو اتحادیه اروپا انجام می شود، می تواند از نظر اقتصادی خوب باشد. با اخذ ویزای شینگن از یکی از کشورهای حوزه شنگن می توانید بدون محدودیت مرزی به 27 کشور عضو شنگن سفر کنید. در ضمن همکاران ما در آژانس هواپیمایی رامین گشت می توانند ارزان ترین تور ترکیبی فرانسه را به تعداد شب مورد نظر در اختیار شما قرار دهند و تمامی تجهیزات لازم را با نازلترین قیمت برای تور ترکیبی اروپا در فرانسه تهیه کنند. تورهای ترکیبی فرانسه می تواند شامل چندین کشور یا شهرهای زیبا و مهم اروپایی مورد علاقه شما باشد، بنابراین مسافرانی که خواهان ارزان ترین تورهای ترکیبی فرانسه به صورت فردی یا گروهی هستند می توانند از مزایای لازم برای صرفه جویی در هزینه بهره مند شوند.
تور ترکیبی فرانسه
جذابیت شهرهای اروپایی این امکان را فراهم می کند که در اکثر تورهای ترکیبی رامین تور چند شب را در این شهر زیبا بگذرانید! علاوه بر سفرهای هفتگی به پاریس، سفرهای 5 روزه و 8 روزه به فرانسه، سفرهای مشترک به فرانسه و سایر کشورها مانند ایتالیا، اسپانیا، آلمان، هلند، بلژیک و ... توسط ما برگزار می شود. گروه در بهار و تابستان . همچنین به مناسبت کریسمس امکان سفرهای مشترک به فرانسه وجود دارد و در اکثر سفرهای مشترک که فرانسه یکی از مقاصد آن است، ورود معمولا از پاریس خواهد بود. برای اینکه بدانید هر تور از کدام کشور حرکت می کند، علاوه بر برنامه سفر درج شده در صفحه تور، می توانید از نماینده فروش رامین گشت نیز سوال کنید.
آژانس هواپیمایی رامین گشت تمام تلاش خود را برای تسهیل خرید هتل های فرانسه، بلیط هواپیما فرانسه، بیمه مسافرتی و ... انجام داده است. رزرو و خرید آنلاین گردشگری با تمامی پروازهای داخلی و خارجی و ارزان ترین و مجلل ترین هتل های فرانسه با قیمتی ارزان بهترین انتخاب را به شما ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های این وب سایت مجموعه مسافرتی این است که مشخصات هتل های مورد نظر از نظر کیفیت، خدمات هتل و موقعیت مکانی با توضیحاتی در وب سایت منتشر شده است. کافیست هتل مورد نظر را در سایت پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید تا تمامی اطلاعات نمایش داده شود، در صورتی که هتل مورد نظر در سایت نبود و یا پرواز مورد نظر در سایت موجود نبود با کارشناسان ما تماس بگیرید. رامین گشت برای رزرو بهترین قیمت بلیط هواپیما فرانسه و هتل ارزان با ویزای رایگان فرانسه و خدمات دلخواه.
تورنئو ایرفرانس
در نهایت باید بدانید که ایرلاین هایی که از مسیر تهران-پاریس استفاده می کنند عبارتند از: لوفت هانزا، قطر ایرویز، امارات، ایران ایر و ایرفلوت که از مسیر تهران-پاریس استفاده می کنند. لازم به ذکر است که قیمت بلیط هواپیما تهران به فرانسه برای پرواز مستقیم تهران به پاریس و همچنین قیمت و هزینه بلیط سایر شهرهای توریستی فرانسه به عوامل مختلفی بستگی دارد. قبل از خرید بلیط هواپیما فرانسه از ایران باید در نظر داشته باشید که قیمت بلیط هواپیما فرانسه ابتدا به شهر مورد نظر و مسافت آن بستگی دارد و در مرحله بعد - تاریخ برگشت هواپیما. نوع پرواز و ایرلاین مورد نظر شما و در نهایت انتخاب کلاس پروازی از کلاس اکونومی به بیزینس کلاس و فرست کلاس بستگی به انتخاب شما دارد.
در نهایت مسافران عزیز می توانند برای مشاهده قیمت ها و خرید و رزرو بلیط فرانسه، با وارد کردن اطلاعات لازم در مورد پرواز مورد نظر، از قیمت واقعی، به قسمت خرید آنلاین بلیط آژانس هواپیمایی رامین در صفحه اصلی این سایت مراجعه کنند. از بلیط هواپیما فرانسه و شهر. در مورد گردشگری اطلاعات کسب کنید.
تور ترکیبی فرانسه
هزینه سفر به فرانسه
هزینه تور فرانسه در مقایسه با سایر تورهای اروپایی می تواند گران باشد. به طور کلی هزینه تور فرانسه به عوامل مختلفی از جمله نرخ روزانه به یورو، بلیط هواپیما رفت و برگشت، هتل محل اقامت، تعداد شب ها و خدمات دریافتی در طول سفر بستگی دارد. شما برای 4 شب اقامت در هتل 4 ستاره فرانسه 690 یورو می پردازید و به یاد داشته باشید که این قیمت شامل قیمت پرواز فرانسه (بلیط رفت و برگشت) و پروازهای تهران نیز خواهد بود. گرانتر از پرواز مستقیم به پاریس است. یکی از مهم ترین سوالات تعداد روزهای اقامت و البته زمان سفر در فرانسه است. به عنوان مثال، هزینه سفر به فرانسه برای مدت کوتاهی کاهش می یابد، در حالی که در هوای خوب یا تعطیلات اصلی مقصد، قیمت افزایش می یابد. باز هم تعداد شهرهای بازدید شده روی قیمت تاثیر می گذارد. سفرهای ترکیبی به فرانسه معمولا گران هستند و با در نظر گرفتن تمامی این عوامل، قیمت سفر به فرانسه در حال حاضر بسته به نوع پرواز و هتل انتخابی شامل قیمت های متفاوتی می شود.
قیمت سفر به فرانسه
در ضمن اگر در اولین ماه سال یعنی ژانویه تصمیم به سفر با تور فرانسه دارید می توانید به راحتی تور فرانسه ارزان را رزرو کنید زیرا در آن مدت هوا بسیار سرد است و آرام ترین زمان برای گردشگران خواهد بود. با این حال برای سفر اقتصادی ابتدا باید در مورد سلیقه و ترجیحات خود به نتیجه برسید تا بتوانید تور فرانسه متناسب با قیمت خرید و تقاضای خود را بیابید. البته می توانید از پکیج های مختلف درج شده در بالای همین صفحه دیدن کنید و با کارشناسان سفر اروپا رامین گشت تماس بگیرید.
نمایی از فرانسه از تهران و شهر
در مورد پروازهای فرانسه باید بگوییم که نقطه شروع تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و می تواند مبدا حرکت را به شهرهای دیگر کشور تغییر دهد. تورهای فرانسه از شهرهای بزرگ کشورمان مانند: تبریز، شیراز، اصفهان، کیش، مشهد، اهواز و ... توسط واحدها در تعدادی از فصول گردشگری برگزار می شود. برای رزرو تور فرانسه می توانید با شماره تماس آژانس هواپیمایی رامین گشت تماس بگیرید.

اطلاعات مهم تور فرانسه

پیش شماره :
+33

اختلاف زمان :
-2:30

ویزا :
دارد

واحد پول :
یورو

زبان رسمی :
فرانسوی

اورژانس :
15

پلیس :
17

آتش نشانی :
18

مذهب :
کاتولیک

منبغ:تور فرانسه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور