loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 8
دوشنبه 28 آذر 1401 زمان : 11:38

درباره سفر به ازمیر
شهر ازمیر به عنوان یکی از زیباترین و محبوب ترین شهرهای ساحلی ترکیه شناخته می شود که جاذبه های آن در تمامی مناطق تاریخی، طبیعی و تفریحی می تواند برای شما گردشگران عزیز شگفت انگیز و بی نظیر باشد. در سفر به ازمیر حتما یک جاذبه هیجان انگیز و پویا به نام پیاده روی خیابان ازمیر را در برنامه تفریحی خود قرار دهید و تجربه های تفریحی و آبی بی نظیر در سواحل زیبای آن را از دست ندهید. شهر زیبای ازمیر جاذبه ها و جاذبه های گردشگری خاص خود را دارد. شهر ازمیر به مروارید دریای اژه نیز معروف است و این شهر با حال و هوای اژه ای، سواحل پرچم آبی، طبیعت پاک، روستاهای زیبا و مکان های تاریخی معروف میزبان خوبی برای گردشگران و مسافران است.
بازدید از ازمیر
شهر زیبای ازمیر به دلیل قرار گرفتن در سواحل زیبای ترکیه اغلب مکانی ایده آل برای تفریح و استراحت شهری محسوب می شود و منطقه بندری با انواع تفریحات مانند قایقرانی، گشت و گذار، موج سواری، پارک آبی، ماهیگیری. . و غواصی از تفریحات ازمیر است. همچنین منطقه ساحلی چشمه در فاصله یک ساعتی ازمیر قرار دارد که نه تنها توجه گردشگران محلی را به خود جلب می کند. اما بسیاری از گردشگران خارجی از سراسر جهان جذب این مکان می شوند. شبه جزیره Karaburon بهترین گزینه برای غواصی است و پارک های آبی Balchava، Guzel Bahçe و Pamukkak لذت و هیجان را حتی برای افراد متوسط و ضعیف ارائه می دهد. اگر دوست دارید ساعت ها در نزدیکی ساحل به ماهیگیری بپردازید، مکان های ساحلی سرگرم کننده زیادی در ازمیر پیدا خواهید کرد.
گردشگری ازمیر، ترکیه
تور ازمیر زد
منظور از سفر هوایی ازمیر، سفر به این شهر زیبا و زیبا با استفاده از بلیط هواپیما است. و اگر با سفر رامین گشت ازمیر همراه بوده باشید حتما می دانید که خدمات مسافرتی هوایی به صورت پکیج یا پکیج و همچنین خدمات متنوع می باشد. مانند رزرو بلیط هواپیما، خدمات متنوع مربوط به اقامت و رزرو هتل و تورها و... و ما برنامه های متفاوت و خاطره انگیزی برای ارائه بهترین ها به شما داریم. تورهای ازمیر ترکیه فقط به صورت هوایی و مستقیم برگزار می شود. شرکت های هواپیمایی که مسئولیت این پروازها را بر عهده دارند عبارتند از: ایران ایر، ایران ایر تور، آتا، کوشمیر، آنادولو جت و ترکیش. این پروازها روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از تهران به ازمیر انجام می شود. پنجشنبه و جمعه و 3 ساعت و 30 دقیقه به این مکان برسید.
خرخر کردن
مسئله بزرگ بعدی در مورد سفر هوایی در ازمیر این است که نرخ پرواز ازمیر بر اساس ماه های مختلف سال متفاوت است. بنابراین توصیه می کنیم پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران - ازمیر را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای کلاس اکونومی را زیاد معطل نکنید و بلیط مورد نظر خود را حداقل ۱ تا ۳ ماه زودتر خریداری کنید. در نهایت، معمولاً ارزان ترین ماه برای خرید بلیط هواپیما به ازمیر ژانویه است، یعنی از اواسط دسامبر تا اوایل فوریه.

تور ازمیر
سفر به ازمیر با اتوبوس و قطار سازماندهی می شود، اما تفاوت بین تور و سفر زمینی شما در ازمیر بستگی به نحوه سفر شما دارد. برای مثال اگر قصد دارید با قطار به ازمیر سفر کنید، قطار روزهای یکشنبه و چهارشنبه از تهران به مقصد وانگ کرج، قزوین، تاکستان، خرم دره، زنجان، میان، خراسانک و مراغه حرکت می کند. ، از عجب شیر، تبریز، سلماس و رازی (مرز نقطه صفر) می گذرد و در نهایت به کاپی کوی و سپس وان می رسد. برای رفتن به شهرهای دیگر ازمیر با همین قطار به وان و از آنجا به شهرهای دیگر ازمیر خواهید رفت. از طرفی اگر قصد خرید یا رزرو سفر زمینی به ازمیر با اتوبوس را دارید، روش انجام آن برای هر شهر کاملاً متفاوت است. این در حالی است که تورهای زمینی ازمیر در فصل تابستان که بر تعداد متقاضیان این تور افزوده می شود، به روش های مختلفی انجام می شود.
سفر زمینی به اطراف ازمیر
از آنجایی که در حال حاضر امکان سفر به ترکیه از طریق زمینی وجود دارد، اما اکثر گردشگران ترجیح می دهند که از طریق هوایی به ازمیر سفر کنند. اما آیا در این موضوع بازدید زمینی ازمیر انجام خواهد شد؟ باید بگوییم که این تورها عمدتاً در شرایط ایده آل و عادی و از همه مهمتر در ایام نوروز و گردشگری توسط آژانس رامین گشت انجام می شود. آژانس های مسافرتی تنها در زمانی که تعداد و تقاضای مسافر به اوج می رسد اقدام به برگزاری تورهای زمینی ازمیر می کنند که به دلیل قیمت پایین تورهای زمینی ازمیر متقاضیان زیادی دارد.
سفری کوچک و لحظه آخری به ازمیر
سفر ارزان به ازمیر می تواند یک سفر بی کیفیت یا یک سفر خوب و ارزان باشد! بسته به انتظاری که از سفر خود دارید، هتل های 3 یا 4 ستاره قیمت مناسبی برای سفر شما به ازمیر دارند. اما شکی نیست که گردشگرانی که به ازمیر می آیند به دنبال امکانات و خدمات لوکس هستند. فعالیت های آبی هیجان انگیز و غذا و نوشیدنی نامحدود در هتل های یول همچنین مدت زمان سفر به ازمیر یک هفته می باشد. بنابراین کیفیت غذا و امکانات ارائه شده توسط هتل حائز اهمیت است. پس توصیه رامین گشت برای سفر به ازمیر این است که برای سفر به ازمیر کمی اضافه هزینه کنید!
سفر هوایی به ازمیر
یکی دیگر از راه های ارزان برای سفر به این مکان، خرید یک پرواز لحظه آخری به ازمیر است. پس این سوال پیش می آید که آیا فرصت سفر با آخرین تور ازمیر را دارید؟ زیرا اگر هواپیما تا آخرین لحظه پر نباشد باید با قیمت بسیار پایین فروخته شود تا ظرفیت آن تمام شود، بنابراین قیمت سفر به ازمیر بسیار مناسب است و می توانید اطلاعاتی در مورد سفر ارزان ازمیر به شما بدهید. تنها مشکل این است که شما باید به سرعت برای سفر به ازمیر برنامه ریزی کنید.
بدون شک بهترین راه برای خرید تورهای ارزان قیمت ازمیر خرید تور لحظه آخری ازمیر است. در این صورت با نزدیک شدن به فصل تابستان، قیمت ها کاهش چشمگیری پیدا می کند و می توانید تورهای ارزان قیمت ازمیر را خریداری کنید. برای خرید تور لحظه آخری ازمیر در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت رامین گشت مراجعه کنید و بهترین تورهای ازمیر را از گزینه های مختلف خریداری کنید. سفری فراموش نشدنی به ازمیر را با مجموعه سفرهای رامین گشت تجربه کنید.
تور ازمیر
قیمت تور ازمیر
هزینه پرواز ازمیر بستگی به هتل و ایرلاین انتخابی برای سفر دارد. طبیعتا با انتخاب بهترین هتل ها و پروازهای بین المللی از سفر خود لذت بیشتری خواهید برد. تعدادی هتل در ازمیر در مرکز شهر و تعدادی دیگر در نزدیکی سواحل این شهر وجود دارد که می توانید گزینه های جالب زیادی را از آنها دریافت کنید. همچنین توجه داشته باشید که هزینه تور ازمیر در صورت انتخاب ایرلاین های خارجی بیشتر از ایرلاین های داخلی است و زمان سفر شما نیز عامل بسیار مهمی در تعیین قیمت تور ازمیر است. تور ازمیر در تابستان و نوروز معمولاً گرانتر از روزهای دیگر سال است.
قیمت سفر ازمیر
در خصوص هزینه سفر ازمیر، هزینه این سفر در عید نوروز و فصل تابستان افزایش می یابد زیرا در این ایام پذیرای گردشگران اروپایی و آمریکایی در این شهر توریستی است. البته در فصل تابستان با توجه به تعداد زیاد گردشگران از سراسر جهان، قیمت توریست در ازمیر افزایش می یابد. اما در فصل پاییز و زمستان از تعداد گردشگران شهر کاسته می شود و می توانید تورهای تخفیف دار ازمیر (لحظه آخر) را پیدا کنید.
در نهایت یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تورهای ازمیر، انتخاب آژانس مسافرتی ارائه دهنده تور ازمیر است. به عنوان مثال، ممکن است در یک روز معین، دو تور در ازمیر که ممکن است بلیط پرواز و هتل یکسانی داشته باشند، قیمت های متفاوتی داشته باشند زیرا توسط دو آژانس مسافرتی متفاوت ارائه می شوند. البته ممکن است این عامل در قیمت تور تاثیر چندانی نداشته باشد و تفاوت قیمت آن کم باشد.
تورهای ارزان ازمیر
از تهران و شهرستان به ازمیر سفر کنید
تور ازمیر از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز و ... یکی از متداول ترین تورهایی است که در سراسر ایران برگزار می شود و اگر ساکن سایر استان ها و شهرهای ایران هستید، توصیه می کنیم با متخصصین آن بازدید کنید. از آژانس رامین برای رزرو تور مورد نظر خود تماس بگیرید.
اطلاعات مهم در مورد تورهای ازمیر
کد منطقه:
+۹۰
تفاوت زمانی:
-1:30
ویزا:
انجام ندهید
واحد پول:
لیر
زبان رسمی:
بوقلمون
فوری:
112
پلیس:
5274503
ایستگاه آتشنشانی:
110
دین:
این

منبع:تور ازمیر

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور