loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 9
شنبه 3 دی 1401 زمان : 13:26

درباره سفر نقدی
جزیره قشم یکی از جالب ترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران است که در استان هرمز و در تنگه هرمز واقع شده است. تور قشم یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی در ایران است و با جاذبه های گردشگری قشم که بسیار متنوع است، این جزیره به یکی از مراکز گردشگری جنوب ایران تبدیل شده و حرفی برای گفتن دارد. جزیره قشم از شمال با بندرعباس، از شمال شرقی با جزیره هرمز، از شرق به جزیره لارک، از جنوب به جزیره هنگام و از جنوب غربی با جزایر ابوموسی تنبی کوچک و تنبی بزرگ همسایه است و لنگ بندر با مرکز همسایه است. .
گرفتار خنده اش شدم
جالب است بدانید که قشم در مقایسه با جزایر خلیج فارس به عنوان بزرگترین جزیره شناخته می شود و دارای بیشترین تعداد سواحل است و در عین حال به دلیل داشتن شگفتی ها و جاذبه های خاص و بکر قشم، این جزیره سرنوشت ساز است. عجایب هفتگانه نیز به شهرت باورنکردنی دست یافتند. سفر قشم یکی از آن سفرهای داخلی است که مسافران ایرانی در سال های اخیر به آن توجه زیادی داشته اند و پرواز قشم یکی از پرطرفدارترین پروازهاست.
سوال اینجاست که برای یافتن بهترین نوع قشم و بهترین قیمت از نوع قشم چه باید کرد؟ در زیر به شما می گوییم که برای رزرو یک سفر ارزان قشم یا سفر لحظه آخری قشم و به طور کلی هر نوع سفر قشم چه کاری انجام دهید و آژانس مسافرتی رامین گشت شما را در هر قدم راهنمایی می کند. قشم. در نهایت برای سفر از تهران به جزیره قشم گزینه های مختلفی دارید: سفر با هواپیما قشم، سفر در قشم با قطار یا اتوبوس، سفر با ماشین شخصی. اما کدام یک بهتر است؟ هر کدام را با توجه به قصد سفر خود بررسی کنید تا وسیله نقلیه مناسب برای سفر خود را انتخاب کنید.
تورهای ارزان قشم
سفر هوایی به قشم
اولین پیشنهاد ما برای شما تور هوایی کاشام است زیرا زمان رسیدن به مقصد کوتاهتر و مقرون به صرفه است. مدت زمان پرواز تهران به جزیره قشم حدود 2 ساعت است و قیمت بلیط تور قشم در فصول مختلف سال متفاوت است که اساساً بستگی به فصل و تعداد مسافران دارد. پروازهای قشم توسط ایرلاین هایی مانند قشم ایر، واراش، تابان، مراز و ایران ایر انجام می شود. قشم ایر و ایران ایر پروازهای محبوب مسافرانی هستند که به قشم سفر می کنند.

لازم به ذکر است که در برخی موارد تفاوت های اندک قیمت در روزهای خاص و یا انتخاب مناسب تاریخ سفر را می توان یک سفر اقتصادی قشم دانست. پس توصیه ما این است که سعی کنید روزی را که در روز جمعه یا ابتدای هفته به سفر می‌روید انتخاب کنید، زیرا زمان حرکت نقش مهمی در قیمت گردشگری قشم دارد و زمان نامعلوم همیشه ارزان‌تر است. در مواقعی انتخاب مدت اقامت نیز می تواند در قیمت کل تور قشم مقرون به صرفه تر باشد، به عنوان مثال 3 شب اقامت در اکثر موارد به صرفه تر از 2 شب خواهد بود.
تورهای کشم
تور ساحلی قشم
كشام بومی ترك نیز به عنوان یك راهپیمایی بسیار محبوب و پرطرفدار به شمار می رود. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد برای سفر زمینی به قشم انتخاب می کنند هزینه پایین آن است. همچنین دور بودن فرودگاه قشم از مرکز شهر کمی باعث می‌شود که رفت و آمد با هواپیما کمی دشوار باشد! از این رو مزیت اصلی تور زمینی قشم هزینه بسیار پایین آن است به طوری که بسیاری از مسافران ترجیح می دهند سختی های یک مسیر طولانی را تحمل کنند اما هزینه های خود را کاهش دهند.
در زیر به انواع گردشگری قشم می پردازیم:
تور قشم با قطار
;
قطارهای قشم از تهران به بندرعباس حرکت می کنند که تقریباً 18 تا 20 ساعت طول می کشد و از ایستگاه راه آهن بندرعباس می توانید با ترانسفر ریلی و سپس با قایق به اسکله شهید حقانی در بندرعباس برسید. پیر شهید ذاکری قشم. بلیط ورودی راه آهن قشم و هزینه اسکورت: 45000 تومان برای هر مسیر و این قایق ها هر 1-2 ساعت یکبار حرکت می کنند و قایق ها از ساعت 6 تا 11 حرکت می کنند و فاصله بندرعباس تا جزیره قشم حدود 40 دقیقه تا یک ساعت است.
قطار توریستی 6 و 4 نفره قشم، غزال (مدت سفر: 18 ساعت)، قطار سریر و البرز چهار نفره و قطار 3 ستاره کویر شش نفره (مدت زمان سفر: 20 ساعت). لازم به ذکر است که قطار اول در 15 ایستگاه توقف می کند، توصیه رامین گیرت این است که قطار سریر را انتخاب کنید، زیرا آنها VIP هستند و شما برای مدت کوتاهی یا حداقل 16 ساعت در راه خواهید بود.
تور قشم خیلی بیست دقیقه است
تور قشم با اتوبوس
،
تور قشم با اتوبوس حدود 16-17 ساعت طول می کشد و مانند تور قشم با قطار ابتدا باید به بندرعباس و از آنجا به جزیره قشم بروید. در مسیر قشم از شهرهای قم، کاشان، شاهین شهر، اصفهان، سرجان، حاجی آباد و بندرعباس عبور کنید.
با ماشین شخصی به کشام سفر کنید
خیر
مسیر تهران تا جزیره قشم حدود 1320 کیلومتر است که با ماشین حدود 15 ساعت طول می کشد و این مسیر هزینه سوخت شما را بسیار بالا می برد که مشخصا بسته به نوع خودرو متفاوت است. این سفر از شهرهای قم، کاشان، نایین، یزد، مهریز، انار، بابک، سیرجان و حاجی آباد می گذرد و سپس به بندرعباس می رسید. با استفاده از Landicraft می توانید خودروی خود را به بندر لافت در جزیره قشم منتقل کنید.
تور قشم رامین
تورهای لحظه آخری ارزان کیسم
با چند راهکار ساده می توانید به راحتی تور قشم ارزان را اجرا کنید. خب اولین راه حل که تاثیر زیادی در قیمت سفر قشم دارد، انتخاب زمان سفر است. در فصول گرم سال که قشم آب و هوای گرم و مرطوب دارد، می توانید ارزان ترین تور قشم را تهیه کنید. زیرا تعداد بسیار کمی از مسافران در این مدت به این مقصد می روند و تورهای قشم ارزان می شوند. اگر تصمیم دارید در این تاریخ ها به قشم سفر کنید و آب و هوا شما را اذیت نمی کند، بهترین و ارزان ترین گزینه فصل گرم سال است.
راه حل دیگر این است که می توانید روزهای هفته را برای سفر انتخاب کنید که ارزان تر از تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی باشد. توجه داشته باشید که بعد از تعطیلات پرطرفدار مانند نوروز، گاهی تورهای ارزان قشم برگزار می شود. راه حل دیگری که می توانید برای خرید تور ارزان قشم انجام دهید این است که شرکت های ناشناسی را انتخاب کنید که بلیط ارزان تری ارائه می دهند.
اما بهترین راه حل برای تور ارزان قشم، خرید تور لحظه آخری قشم است. زمانی که برای رفتن به قشم آماده شدید با خرید تور لحظه آخری قشم می توانید خدمات و امکانات مناسب را با قیمت بسیار پایین خریداری کنید. تور ارزان و 90 دقیقه ای قشم یکی دیگر از گزینه های دریافت تور ارزان قشم است. تورهای لحظه آخری قشم برای کسانی که شهر زیبای قشم را هدف سفر خود انتخاب کرده اند و زمان زیادی برای گشت و گذار دارند. حالا اگر به دنبال این تورها هستید، جدیدترین تور قشم راژانس رامین را ببینید و آن را از دست ندهید! زیرا هر ارگانی می خواهد چند روز قبل از حرکت به علاقه مندان مابقی سفر قشم را با قیمتی پایین ارائه دهد. مخصوصاً اگر آژانس مسافرتی پروازهای چارتر قشم داشته باشد، قطعاً پروازهای لحظه آخری قشم را با قیمت پایین می فروشند.
قیمت تور کشم
قیمت تور کاشم
قیمت تور قشم تحت تاثیر عوامل زیادی است. بنابراین باید دانست چه عواملی در تعیین قیمت تور قشم موثر است: مدت زمان تور قشم، اقامت در قشم (نوع هتل قشم)، خدمات اضافی تورهای قشم (راهنما و تورلیدر، تغذیه، سیم کارت، شهر). گشت و گذار و .. .)، رفتن به جایی در شهر، ترانسفر فرودگاهی، بازدید و پذیرش (مثلا موزه ها و غیره)، وسایل سفر (زمینی، هوایی) و... در تصمیم گیری تاثیرگذار خواهد بود. هزینه تور قشم
علاوه بر این، طیف گسترده ای از خطوط هوایی مختلف وجود دارد که تور قشم را ارائه می دهند، اما شما می توانید بهترین و ارزان ترین تورهای قشم را از ده ها مکان و آژانس مختلف در رامین گشت مشاهده، مقایسه و انتخاب کنید و اگر سوالی دارید و در صورت تمایل هر گونه ابهامی دارید، لطفا با مجموعه های متخصص تماس بگیرید.
تور توریستی قشم
تور قشم از تهران و شهرستانها
تور قشم فقط از تهران برگزار نمی شود و این امکان وجود دارد که بخواهید تور قشم را از منبعی غیر از تهران رزرو کنید. باید گفت که در حال حاضر پروازهای قشم بین تهران، اهواز، شیراز، مشهد، اصفهان و تبریز در حال انجام است که می توانید از این شهرها نیز به قشم پرواز کنید. اگر می خواهید زمینی سفر کنید، می توانید از تور زمینی قشم از شهرهای دیگر با خطوط قطار استفاده کنید. اما نکته اینجاست که از آنجایی که سفرهای زمینی و هوایی از تهران به قشم زیاد است، گزینه های بیشتری نیز وجود دارد. بنابراین با توجه به محل زندگی خود باید بررسی کنید که آیا بهتر است از مبدا خود خارج شوید یا با رفت و برگشت به تهران و سپس قشم برسید.

اطلاعات مهم تور قشم

پیش شماره :
+076

اختلاف زمان :
0

ویزا :
ندارد

واحد پول :
ریال

زبان رسمی :
فارسی

اورژانس :
115

پلیس :
110

آتش نشانی :
125

مذهب :
شیعه

منیع:تور قشم

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور