loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 7
شنبه 19 آذر 1401 زمان : 15:06

از بازدید از کوالالامپور
کوالالامپور پایتخت رسمی مالزی و بزرگترین شهر مالزی است. بیش از 150 سال، این شهر جذاب و مدرن از هیچ به شهری مدرن و پر جنب و جوش و پر از جاذبه تبدیل شده است. در بالای یکی از بلندترین ساختمان‌های جهان، می‌توانید عرشه پیروزی شهر را ببینید یا می‌توانید سنت‌ها و فرهنگ غنی و پربار مردم این کشور را در حین پرسه زدن در شهر چین ببینید و لمس کنید. ارزان ترین هتل های 5 ستاره دنیا در کوالالامپور واقع شده اند که در کنار امکانات تفریحی و خرید بسیار مناسب و ... همه اینها باعث افزایش سفر گردشگران به این مقصد می شود. از جمله جاذبه های کوالالامپور می توان به برج های دوقلوی پتروناس، شهر چین، غارهای باتو، ساختمان سلطان عبدالصمد، پارک سان وی لاگون، آکواریوم کوالالامپور و ... اشاره کرد.
تور کوالالامپور
بدون شک تور کوالالامپور یکی از محبوب ترین و محبوب ترین تورهای دیدنی مالزی است. تور سنگاپور کوالالامپور یکی از تورهای مسافرتی است که گردشگران و مسافران ایرانی علاقه زیادی به آن نشان می دهند. سوالی که اکنون پیش می آید این است که برای یافتن بهترین تورهای کوالالامپور و بهترین قیمت تور کوالالامپور چه باید کرد. دوستان عزیز برای رزرو گسترده ترین انتخاب تور کوالالامپور، تور ارزان کوالالامپور یا تور لحظه آخری کوالالامپور و به طور کلی انواع تورهای کوالالامپور به آژانس هواپیمایی رامین گشت مراجعه کنید تا هماهنگی های شما را راهنمایی کند. تور مورد نظر شما
تور رام کوالالامپور
شرایط اخذ ویزای توریستی کوالالامپور
خب سفر با تور کوالالامپور زیاد سخت و پیچیده نیست!! می توانید پاسپورت خود (حداقل 6 ماه اعتبار)، بلیط برگشت و کوپن هتل را به افسر مرزی مالزی ارائه دهید و وارد کشور شوید. البته از این طریق فقط تا 14 روز می توانید در مالزی بمانید. همچنین برای اقامت طولانی تر باید ویزای توریستی مالزی را دریافت کنید. برای اخذ ویزای کوالالامپور مالزی برای اقامت بیش از 14 روز باید اصل پاسپورت، عکس 3*4 2 و پرینت حساب بانکی بالای 8 میلیون تومان خود را به سفارت این کشور ارائه دهید. البته اصلا نگران نباشید چون می توانید مراحل ویزای توریستی مالزی را به عوامل رامین گشت بسپارید و برنامه ریزی سفر خود را شروع کنید!
لاستیک توتال کوالالامپور
سفر هوایی به کوالالامپور
خب، تنها راه سفر به این کشور از طریق هوا از کوالالامپور است. مسافت پرواز تهران تا کوالالامپور 3934 مایل یا 6331 کیلومتر و مدت زمان پرواز تهران به کوالالامپور بدون احتساب تاخیرهای احتمالی حدود 7 ساعت و 50 دقیقه می باشد. در مورد پروازهای کوالالامپور مالزی باید بدانید که تمامی پروازهای کوالالامپور به صورت پیش فرض از تهران انجام می شود و ممکن است به شهرهای دیگر ایران تغییر کند.
قیمت بلیط تهران - کوالالامپور بر اساس عوامل مختلفی از جمله: نوع کلاس پرواز، ایرلاین ارائه دهنده بلیط، تغییر تاریخ و ساعت و غیره تعیین می شود. از این نظر بهتر است هنگام جستجوی بلیط، بلیط ها را با شرایط مشابه مقایسه کنید. به کوالالامپور همچنین سفر به کوالالامپور مانند هر مسیر دیگری مستلزم هزینه ای است که بستگی به نوع ایرلاین و ایرلاین، زمان حرکت و کلاس پروازی دارد.

تور هوایی کوالالامپور
در نهایت بهترین پروازها در مسیر تهران - کوالالامپور خطوط هوایی ماهان ایر، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی آسمان ایران و هواپیمایی ایر آسیا هستند که در این مسیر فعالیت می کنند و لطفا توجه داشته باشید که تاریخ پروازها برای کوالالامپور است. زمان پرواز به کوالالامپور و همچنین قیمت پرواز به کوالالامپور در طول سال متفاوت است.
تورهای ارزان و لحظه آخری کوالالامپور
در سفر به خارج از کشور، هزینه تور گردشگری یکی از مهم ترین مسائل و بزرگترین دغدغه مسافران است. سفر به کوالالامپور یک تور خارجی اقتصادی و ارزان برای گردشگران ایرانی است. زیرا بسته های مختلف با سطوح کیفی متفاوت و نرخ های متفاوت در اختیار شما قرار می گیرد. یکی از راه های خرید یک سفر ارزان به کوالالامپور، انتخاب هتل و پرواز مناسب است. در آژانس رامین گشت پکیج های بسیار متنوعی وجود دارد که با توجه به بودجه های مختلف برنامه ریزی می شود و از طرفی سفر در زمان کم گردشگران مانند پاییز و زمستان هزینه های سفر شما را بسیار کاهش می دهد. برعکس در مواقعی مانند بهار به خصوص نوروز هزینه سفر به کوالالامپور افزایش می یابد. اگر قصد دارید به جای خرید تور، خودتان بلیط و هتل رزرو کنید، بهتر است بلیط هواپیما چارتر را انتخاب کنید زیرا این بلیط های چارتر ارزان تر هستند.
تورهای ارزان کوالالامپور
این روزها یک تور کوالالامپور خوب، با کیفیت و مقرون به صرفه یکی از مهم ترین موارد برای مسافران است. اما اگر زمان محدودی برای سفر ندارید، به دنبال سفر غیرقابل پیش بینی و لحظه آخری هستید، تورهای لحظه آخری و ارزان کوالالامپور بهترین و راحت ترین گزینه خواهد بود. تورهای لحظه آخری خارج از کشور معمولا به کشورهای بدون ویزا مانند کوالالامپور مالزی می باشد که با خرید تور لحظه آخری به این مقصد از سفر خود با کمترین قیمت لذت خواهید برد.
هزینه کم سفرهای لحظه آخری کوالالامپور دلیل اصلی علاقه مردم به این سفرهاست. اما از آنجایی که مالزی یکی از مقاصد گردشگری و بسیار محبوب در بین مسافران است، معمولاً پروازهای این مسیر همیشه مسافران زیادی را در خود جای می دهند. پس نباید زیاد منتظر بمانید، تور لحظه آخری کوالالامپور همیشه در لیست شماست! اگر قصد دارید در روزهای تعطیل یا آخر هفته به این مقصد سفر کنید، رزرو تور کوالالامپور 90 دقیقه ای را به شما توصیه می کنیم. اما توجه داشته باشید که این دوره ها بهترین فرصت برای سفر ارزان به کوالالامپور با استفاده از گزینه های لحظه آخری است:
در ابتدای مهر به دلیل شروع مدارس
روزهای اول هفته
اواخر فروردین و بعد از تعطیلات نوروز
فوریه و مارس (معمولاً این دو ماه برای بازدیدهای لحظه آخری در دسترس ترین هستند.
پیشنهاد تور کوالالامپور
هزینه سفر کوالالامپور
هزینه تور کوالالامپور مانند تمامی تورها تحت تاثیر هزینه بلیط هواپیما و هتل های درج شده در سفر شما می باشد. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تور کوالالامپور، انتخاب آژانس مسافرتی است که تورهای این مقصد را ارائه می دهد. به عنوان مثال ممکن است در یک روز خاص، 2 تور کوالالامپور که می تواند بلیط هواپیما و هتل داشته باشد، قیمت های متفاوتی داشته باشد زیرا توسط دو آژانس مسافرتی متفاوت ارائه می شود. البته ممکن است این عامل تاثیر قابل توجهی بر هزینه گردشگری نداشته باشد و تفاوت قیمت حاصل از آن ناچیز باشد.
هزینه سفر به کوالالامپور
اما یکی دیگر از عواملی که در قیمت نهایی این مسیر موثر است، انتخاب زمان سفر است. به طور کلی مقاصد گردشگری در تاریخ های خاصی از سال بیشترین تقاضا را دارند و تعداد گردشگران در این بازه زمانی بیشتر از سایر روزهای سال است که به فصل پربازدید معروف است. از سوی دیگر، در مواقعی تقاضای سفر به این مقاصد کم است و تعداد گردشگران در کمترین حد خود است که به «فصل کم» معروف است. بنابراین در مالزی از این قاعده مستثنی نیست. اگر می خواهید سفر خود را زمانی انتخاب کنید که تقاضا برای سفر کوالالامپور کمتر است، می توانید هزینه کمتری برای آن بپردازید. اگر به آنجا سفر می کنید، به احتمال زیاد در مواقعی از سال که تقاضا زیاد است، هزینه پرداخت کنید. بنابراین، مالزی زمانی از سال که قصد خرید سفر به کوالالامپور را دارید تا حد زیادی بر قیمت نهایی آن سفر تاثیر می گذارد.
بلیط تور کوالالامپور
تور کوالالامپور از تهران و شهرستانها
تورهای کوالالامپور از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز و غیره از متداول ترین تورهای برگزار شده در سراسر ایران هستند. اگر ساکن سایر استان ها و شهرهای ایران هستید، توصیه می کنیم به کارشناسان آژانس رامین مراجعه کنید. برای رزرو تور مورد نظر با ما تماس بگیرید.
اطلاعات مهم در مورد سفر به کوالالامپور
کد پستی:
+60
تفاوت زمانی:
+4:30
گذرنامه:
او آن را دارد
پول:
رینگیت
زبان رسمی:
حالت
اضطراری:
999
پلیس:
999
ایستگاه آتشنشانی:
994
دین:
بسیاری از مسلمانان
انواع دیگر
سفر دیگر

منبع:تور کوالالامپور

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور