loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 8
جمعه 18 آذر 1401 زمان : 13:21

درباره سفر به باکو
در چند سال گذشته تور باکو یکی از محبوب ترین تورها در بین گردشگران بوده است. زیرا باکو یک شهر مدرن اروپایی است. سواحل زیبای دریای خزر دارد و فاصله چندانی با ایران ندارد. این مقصد را محبوب کرد. باکو در ساحل غربی دریای خزر در شبه جزیره آبشوران قرار دارد و پایتخت جمهوری آذربایجان و پرجمعیت ترین شهر در رشته کوه های قفقاز است. زیرا شرقی ترین ایرانیان و آذربایجانی های اروپای شرقی دارای ریشه های تاریخی، فرهنگی و زبانی هستند. واقع در نزدیکی ایران، هزینه سفر ارزان است. از این رو تورهای باکو در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد.
پیس سافاری
راهنمای ویزا و مدارک مورد نیاز برای سفر به باکو
یکی از راه های آسان و بدون دردسر درخواست ویزای باکو برای مسافران، رفتن به تور باکو رامن گشت است. ویزای استاندارد باکو 90 روز اعتبار دارد اما حداکثر اقامت در آذربایجان 30 روز است و مسافر می تواند دو بار در 90 روز وارد آذربایجان شود این ویزا برای سفرهای توریستی به باکو صادر می شود و کل اقامت شما باید بیش از 30 روز نباشد.
مدت زمان صدور ویزای باکو چقدر است؟
درخواست استاندارد ویزای یک ماهه باکو به صورت الکترونیکی انجام می شود و صدور ویزای الکترونیکی بین 3 تا 5 روز کاری زمان می برد.
صدور ویزای الکترونیکی ماهانه در باکو 24 ساعت طول می کشد.
صدور ویزای 3 ماهه یکبار ورود به آذربایجان 4 تا 7 روز کاری زمان می برد.
ویزای سه ماهه آذربایجان برای سفر به باکو یا سایر شهرهای بزرگ آذربایجان برای یکبار ورود و دو بار ورود صادر می شود و مدت اقامت مسافر در آذربایجان 90 روز می باشد. به طور کلی، اگر اقامت شما در آذربایجان از تعداد روزهای مجاز ویزای توریستی بیشتر باشد، باید اقامت خود را به مدت 72 ساعت به صورت آنلاین یا با مراجعه به دفاتر مهاجرت ثبت کنید.
تور رامن باکو
مدارک مورد نیاز برای سفر با تور باکو
2 قطعه عکس جدید 3*4 با زمینه سفید
پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
فرم درخواست ویزا را پر کنید
رسید پرداخت ویزا

تور هوایی باکو
خوشبختانه سفر با تور باکو به صورت زمینی و هوایی برگزار می شود. سفر زمینی باکو با استفاده از اتوبوس انجام می شود و می توانید در طول مسیر از مناظر زیبا و تنوع جاده ها و شهرهای مختلف لذت ببرید. پروازهای باکو برای مسافرانی که حوصله سفر 18 تا 24 ساعته (از تهران) زمینی را ندارند و می‌خواهند هر چه سریع‌تر و راحت‌تر به مقصد برسند بسیار عالی است. طبیعتا کرایه این سفرها بیشتر از سفرهای زمینی است.
سفر هوایی در باکو
در حال حاضر تعداد کمی از خطوط هوایی داخلی به باکو پرواز می کنند. اما همیشه می توانید از طریق خطوط هوایی آذربایجان مستقیماً به فرودگاه بین المللی باکو پرواز کنید. اما ایرلاین های خارجی دیگر مانند ترکیش ایرلاینز ابتدا شما را به استانبول و از آنجا به فرودگاه بین المللی باکو می برند.پروازهای غیرمستقیم ترکیش ایرلاینز نیز برای یک مهمانی در بخش اکونومی بسیار گران است که حدود هفت هزینه دارد. میلیون تومان اما پروازهای مستقیم حدود دو میلیون و 500 هزار تومان است.
تور زمینی باکو
در حال حاضر تور باکو فقط از شهرهای تهران و کرج برگزار می شود و به این ترتیب با اتوبوس به مرز جلفا می رسید و اگر ساکن شهرهای دیگر هستید ابتدا باید به مرز جلفا برسید. شرکت هواپیمایی رامین گشت می تواند وسیله نقلیه شما را به مقصد جلفا رزرو کند. همچنین پس از رسیدن به مرز جلفا باید به نخجوان بروید و سپس با هواپیما به باکو خواهید رفت. این تور تقریباً ترکیبی از تورهای هوایی و زمینی است، اما هزینه آن نسبت به تور هوایی باکو کمتر است.
سفر زمینی به باکو
سفر برگشت از آذربایجان به ایران
مسیر برگشت از باکو به ایران کمی با مسیر پرواز متفاوت است. برای بازگشت ابتدا به مرز بیل سوار رفته و از آنجا می توانید به شهر خود بازگردید.
تور ارزان و لحظه آخری باکو
سفر ارزان به باکو یکی از دغدغه های هر گردشگری است. اما تور ارزان باکو چیزی است که دور از دسترس شما نیست و می توانید عاقلانه آن را امتحان کنید!! چه فصل های کم توریستی را انتخاب کنید، چه هتل های ارزان را برای اقامت انتخاب کنید و چه با پروازهای ایرانی به باکو، می توانید از سفر ارزان باکو نهایت لذت را ببرید. اما می توان پرسید راه حل آژانس رامین گشت برای ارائه تور ارزان باکو چیست؟ با ارائه و نمایش تورهای باکو در پلتفرم، به شما این امکان را می دهیم که ارزان ترین و آسان ترین تور باکو یا تور ارزان باکو را به صورت آنلاین رزرو کنید.
سفر به باکو
تور لحظه آخری باکو یکی دیگر از گزینه های تور ارزان باکو است. تور لحظه آخری باکو برای کسانی است که شهر زیبای باکو را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اند. عزیزان اگر شرایط سفر با این تورها را دارید باید تماس لحظه آخری تور باکو را بشنوید و از دست ندهید! زیرا هر آژانسی آمادگی دارد تا چند روز قبل از شروع تور، ظرفیت باقیمانده تور باکو را با قیمت ارزان تری ارائه دهد. مخصوصا اگر آژانس پرواز باکورا رزرو کرده باشد حتما تور لحظه آخری باکورا را با قیمت ارزان تری به شما می فروشند.
دلیل اصلی علاقه مردم به این تورها هزینه پایین تورهای لحظه آخری باکو است. اما از آنجایی که باکو یک شهر توریستی است و تردد با مسافران ایرانی زیاد است، معمولاً پروازهای این مسیر بسیار شلوغ است. پس خیلی انتظار نداشته باشید که یک تور لحظه آخری به باکو همیشه در ایمیل شما باشد! اگر در تعطیلات یا آخر هفته ها قصد سفر به باکو را دارید، رزرو تور دقیقه نود باکو را به شما پیشنهاد می کنیم. اما توجه داشته باشید که این مدت بهترین فرصت برای سفر ارزان به باکو با استفاده از فرصت های لحظه آخری است:
با توجه به شروع مدارس در مهرماه
روزهای اول هفته
اواخر فروردین و بعد از تعطیلات نوروز
بهمن و اسفند (معمولاً در این دو ماه و آخرین لحظه به راحتی به شما می رسد.
تورهای ارزان باکو
قیمت تور باکو
قیمت سفر به باکو تحت تاثیر عوامل مختلفی است. پس بد نیست بدانید چه عواملی بر قیمت سفر به باکو تاثیر می گذارد. مدت اقامت در تور باکو، اقامت شما در باکو (نوع هتل شما در باکو)، خدمات اضافی تور باکو (راهنما و راهنمای تور، غذا، سیم کارت، گشت شهری و ...)، ترانسفر شهری، ترانسفر فرودگاهی، دیدنی ها و ورودی ها (مانند موزه ها و ...) و مسیرهای سفر (زمینی، هوایی) در تعیین قیمت سفر به باکو موثر است.
اما نکته ای که در قیمت نهایی این مسیر تاثیرگذار است، انتخاب زمان سفر است. به طور کلی مقاصد گردشگری در روزهای خاصی از سال بیشترین تقاضا را دارند و تعداد مسافران در این زمان بیشتر از روزهای دیگر سال است که به آن «فصل پیک» می گویند. از طرفی در ایام خاصی از سال تقاضای چندانی برای این مکان ها وجود ندارد و تعداد گردشگران کمترین آن است که به آن «فصل خارج از فصل» می گویند; پس شهر باکو از این قانون مستثنی نیست!!
قیمت سفر به باکو
اگر در فصل کم، زمانی که تقاضا برای سفر به باکو کاهش می یابد، سفر کنید، ممکن است هزینه کمتری برای آن بپردازید. اگر در فصلی از سال تقاضای بیشتری برای سفر در این شهر وجود داشته باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید. بنابراین اینکه در چه فصلی از سال تصمیم به خرید تور باکو دارید در قیمت نهایی این تور بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
باکو تهران و سراسر شهرستانها
تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز و غیره. برای رزرو تور مورد نظر خود با آژانس رامن تماس بگیرید.
اطلاعات مهم در مورد بازدید از باکو
شماره منطقه:
+
تفاوت زمانی:
-20
ویزا:
خالص
واحد پول:
لیر
زبان رسمی:
بوقلمون
به سرعت:
۱۱۲
پلیس:
۱۵۵
ایستگاه آتشنشانی:
110
ایمان:
شیعه

منبع:تور باکو

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور