loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 5
پنجشنبه 1 دی 1401 زمان : 13:21

درباره تور ترابزون
در سواحل دریای سیاه و ترکیه، شهر ترابزون در مسیر جاده تاریخی ابریشم واقع شده است و این شهر زیبای ترکی قرن هاست که به عنوان مکانی که ادیان، زبان ها و فرهنگ های مختلف در آن همزیستی داشته اند، شناخته می شود. از نظر آب و هوا، شهر ترابزون در حاشیه دریای سیاه قرار دارد و دارای آب و هوای گرم و سرد است. دانستن این موضوع که مسلمانان یونانی و ارمنی در کنار ترک ها در آرامش و رفاه در این شهر زندگی می کنند چیز خوبی نیست. جاذبه های خاص ترابزون عبارتند از: پارک دره طلایی، اوزونگل، صومعه سوملا، کاخ آتاتورک ترابزون، مسجد اسکندر پاشا، آبشار کاراداغ، دمیرکاپی، مقبره گلبهار هاتون، روستای خمسیکوی، بازار تاشباشی، مسجد بازار. به تو هم همینطور....
تور ترابزون
بنابراین این سوال پیش می آید که چرا سفر ترابزون ارزان است؟ اگرچه ترابزون مانند سایر شهرهای ترکیه مانند آنتالیا و استانبول دارای جاذبه های تاریخی، طبیعی و تفریحی فراوانی است، اما تورهای ترابزون به اندازه تورهایی مانند تور آنتالیا یا استانبول محبوبیت ندارند!! با این حال موقعیت جغرافیایی ترابزون در شمال ترکیه و پس از شهر وان که یکی از نزدیک ترین شهرهای توریستی ایران به ترکیه به شمار می رود، در حال افزایش است. از آنجایی که ترابزون نزدیکی و انزوا سفر ترابزون را مقرون به صرفه تر و ارزان تر کرده است، از طرف دیگر شهر ترابزون یکی از بنادر تجاری بزرگ دریای سیاه است و این امر ترابزون را به یک بازار تبدیل می کند و برای خرید ارزان و اقتصادی مناسب است. او انجام داد.
به ترابزون سفر کنید
تور پروازی ترابزون
منظور از تور ترابزون هوایی این است که شما با بلیط هواپیما به این شهر جذاب و جذاب ترکیه سفر خواهید کرد و اگر به تورهای ترابزون رامین گشت سفر کرده اید حتما می دانید که خدمات تور مسافرتی هوایی در پکیج گنجانده شده است. خدمات مختلف. به عنوان مثال، رزرو بلیط هواپیما، خدمات اقامت و رزرو هتل، تور و غیره. طرح های متنوع و خاطره انگیزی وجود دارد که برای ارائه بهترین ها به شما ایجاد می شود. ترکیه ترابزون ترکیه در حال حاضر فقط از طریق هوایی و مستقیم سازماندهی می شود.
نکته مهم بعدی در مورد سفر هوایی ترابزون این است که پروازهای ترابزون با توجه به ماه های مختلف سال متفاوت است. بنابراین توصیه می کنیم از قبل پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران به ترابزون را رزرو کنید. همچنین برای رزرو پروازهای کلاس اکونومی زیاد منتظر نمانید و بلیط های مورد نیاز خود را حداقل ۱ تا ۳ ماه قبل خریداری کنید. در نهایت، ژانویه معمولاً ارزان ترین ماه برای خرید بلیط هواپیما به ترابزون از اواسط دسامبر تا اوایل فوریه است.

تور هوایی ترابزون
زمین گیر ترابزون
سفر زمینی به ترابزون با اتوبوس و قطار برگزار می شود، اما تفاوت سفر شما با سفر زمینی به ترابزون به نحوه سفر شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید با قطار به ترابزون سفر کنید، قطار روزهای یکشنبه و چهارشنبه از تهران به سمت وان، از شهرهای کرج، قزوین، طاقستان، خرم دری، زنجان، میانا، خراسانک و مراغه حرکت می کند. از عجب شیر، تبریز، سلاماس و رازی (نقطه صفر مرزی) می گذرد و در نهایت به کاپی کوی و سپس وان می رسد. پس از رسیدن به وان می توانید به راحتی به هر شهر ترکیه از جمله ترابزون بروید.
از طرفی اگر قصد خرید یک سفر زمینی به ترابزون با اتوبوس را دارید، باید بدانید که این سفر از شهرهای مختلف سازماندهی شده و بسیار ارزانتر است. فاصله تهران تا ترابزون از طریق جاده 1557 کیلومتر است و رسیدن به مقصد ترابزون با اتوبوس از تهران تقریباً 21 ساعت طول می کشد. با توجه به مسافت زیاد و زمان سفر، تمامی اتوبوس هایی که در مسیر تور زمینی ترابزون تردد می کنند VIP بوده و از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند. در نتیجه در تور زمینی ترابزون نه تنها از سفر طولانی خسته می شوید، بلکه در تور زمینی ترابزون از طبیعت زیبای مسیر نیز لذت خواهید برد.
تور زمینی ترابزون
از آنجایی که در حال حاضر امکان سفر زمینی به ترکیه وجود دارد، بیشتر گردشگران ترجیح می دهند با هواپیما به ترابزون سفر کنند. اما در خصوص این سوال که آیا تور زمینی ترابزون برگزار می شود؟ باید بگوییم که این تورها بیشتر در شرایط ایده آل، عادی و مهمتر از آن در ایام نوروز و گردشگری توسط آژانس رامین گشت برگزار می شود. در زمانی است که حجم و تقاضای مسافران به اوج خود می رسد و آژانس های مسافرتی اقدام به برگزاری سفرهای زمینی از ترابزون می کنند که به دلیل هزینه کم سفرهای زمینی از ترابزون متقاضیان زیادی دارد.
تورهای ارزان و لحظه آخری ترابزون
سفر ارزان ترابزون می تواند یک سفر ارزان یا یک سفر خوب و ارزان باشد! خوب، بستگی به انتظار شما از سفرتان دارد. هتل های 3 یا 4 ستاره قیمت مناسبی برای سفر به ترابزون هستند اما بدون شک مسافران ترابزون به دنبال امکانات و خدمات راحت، فعالیت های آبی هیجان انگیز و خدمات نامحدود غذا و نوشیدنی.نوشیدنی در هتل های یوآل هستند. همچنین زمان سفر ترابزون یک هفته است، بنابراین کیفیت غذا و امکانات ارائه شده توسط هتل بسیار مهم است، بنابراین پیشنهاد رامین گشت به شما این است که برای سفر ترابزون کمی پرهیز کنید!
سفر ارزان ترابزون
گزینه بعدی برای سفر ارزان به این مقصد، خرید تورهای لحظه آخری ترابزون است. حال سوال اینجاست که آیا واجد شرایط سفر در تور لحظه آخری ترابزون هستید؟ زیرا زمانی که هواپیما تا آخرین لحظه پر نیست، باید با کمترین قیمت ممکن فروخته شود تا ظرفیت آن تکمیل شود، بنابراین هزینه سفر به ترابزون بسیار مناسب می شود و می توانید تجربه سفر به ترابزون را ارزان، تنها به خود ارائه دهید. مشکل اینجاست که باید فوراً برای سفر به ترابیزون آماده شوید.
بهترین راه برای خرید تور ارزان ترابزون قطعا همیشه خرید تور لحظه آخری ترابزون است. در این صورت هر چه به زمان پرواز نزدیکتر شویم، قیمت ها کاهش قابل توجهی پیدا می کند و می توانید یک سفر ارزان به ترابزون خریداری کنید. برای خرید سفر لحظه آخری ترابزون در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت رامین گشت مراجعه کنید و بهترین تور ترابزون را از بین گزینه های مختلف خریداری کنید. با مجموعه مسافرتی رامین گشت سفری فراموش نشدنی به ترابزون ترکیه را تجربه کنید.
تورهای ارزان ترابزون
قیمت سفر از ترابیزون
هزینه سفر به ترابزون به هتل و ایرلاینی که برای سفر خود انتخاب می کنید بستگی دارد. بله، با انتخاب بهترین هتل ها و پروازها از سفر خود لذت بیشتری خواهید برد. با چندین هتل ترابزون واقع در مرکز شهر و هتل های دیگر در ساحل، گزینه های جالب زیادی برای انتخاب وجود دارد. همچنین اگر پروازهای بین المللی را به جای پروازهای داخلی انتخاب می کنید، باید توجه داشته باشید که هزینه سفر به ترابزون بسیار بالاست و زمان سفر در تعیین هزینه سفر به ترابزون بسیار مهم است. سفر به ترابزون در تابستان و نوروز معمولاً گرانتر از روزهای دیگر سال است.
تور ترابزون
با توجه به هزینه تور ترابزون، قیمت این تورها در ایام نوروز و فصل تابستان به دلیل استقبال گردشگران اروپایی و آمریکایی برای سفر به این شهر توریستی در این مدت افزایش می یابد. البته در فصل تابستان به دلیل تعداد زیاد گردشگران از سراسر جهان، قیمت تورهای ترابزون افزایش می یابد. اما در پاییز و زمستان از تعداد گردشگران این شهر کاسته می شود و حتی می توانید تورهای تخفیف دار ترابزون (لحظه آخر) را ببینید.
Trabzon-vojaĝprezo
در نهایت یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تور ترابزون، انتخاب آژانس مسافرتی است که تور ترابزون را ارائه می دهد. به عنوان مثال، دو تور ترابزون با بلیط هواپیما و هتل در یک روز توسط دو آژانس مسافرتی مختلف ارائه می شود، بنابراین ممکن است قیمت ها متفاوت باشد. البته این عامل تاثیر قابل توجهی در قیمت سفر ندارد و تفاوت قیمت آن کم است.
تور ترابزون از تهران و شهرستانها
تور ترابزون از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و ... یکی از رایج ترین تورهایی است که در سراسر ایران انجام می شود و اگر در استان ها و شهرهای دیگر ایران زندگی می کنید، پیشنهاد می کنیم برای رزرو تور خوشایند خود با کارشناسان آژانس رامین تماس بگیرید.
اطلاعات مهم در مورد سفر به ترابزون
کد پستی:
+10
دوره های مختلف:
-1:30
ویزا:
خیر
واحد پول:
فرا گرفتن
زبان رسمی:
بوقلمون
اضطراری:
112
پلیس:
5274503
ایستگاه آتشنشانی:
110
دین:
شیعه

منبع:تور تربزون

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور