loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 7
يکشنبه 20 آذر 1401 زمان : 12:56

درباره تور گوا
گوا شهری بندری در جنوب غربی هند است که به خاطر سواحل خارق العاده و منحصربفردش شهرت دارد و معمولاً تورهای مسافرتی گوا برای تفریح و به خصوص تفریحات آبی هیجان انگیز در سواحل آن برگزار می شود. این شهر همچنین از دو قسمت بندر گوا و شهر قدیمی گوا تشکیل شده است که حدود 40 کیلومتر از هم فاصله دارند. فرهنگ این بندر کوچک و کم جمعیت نیز قابل توجه است چرا که پرتغالی ها صدها سال بر این منطقه بندری حکومت می کنند و به همین دلیل مسافران عزیز فرهنگ خاص خود را در این منطقه خواهند دید و لمس خواهند کرد. برخلاف سایر نقاط هند.
تور در گوا
لازم به ذکر است که تاریخ غنی منطقه گوا باعث شده تا این بندر معروف هند علاوه بر زیبایی طبیعی به ویژه در سواحل معروف، آثار تاریخی مختلفی را نیز در بر گیرد. . در عین حال به طور جداگانه از یکدیگر دیدن کنید. از جاذبه های گردشگری و مکان های مهم گوا می توان به: ساحل آگوندا، ساحل پالولم، ساحل کئولوسیم، آبشار دودساگار، شهر گوا، شهر ویرجین مری و مناطق خرید مانند کاکولو مال اشاره کرد.
شرایط اخذ ویزای توریستی گوا هند چیست؟
در ابتدا توجه داشته باشید که انواع ویزای توریستی ایران هند به صورت الکترونیکی و نامه ای برای شما متقاضیان صادر می شود. گرفتن ویزا و پول هند فقط در صورت سفر گروهی به هند و به صورت یک طرفه و با توجه به مدت زمان سفر داده می شود. در اکثر موارد ویزای توریستی هند برای شما مسافران اصلا رد نمی شود و در عرض 7 روز کاری به درخواست شما پاسخ می دهند و خوشبختانه با پولی که ایرانی ها خرج می کنند نیرویی برای گرفتن ویزای هند وجود ندارد. زمان دریافت ویزا در هند از زمان ارسال مدارک برای ما 3 روز می باشد و لازم به ذکر است که ویزای توریستی 1 و 5 ساله این امکان را به مسافران می دهد که با هر بار ورود به مدت 90 روز در هند اقامت داشته باشند. و پس از 90 روز باید کشور را ترک کنند.
ویزای گوا بگیرید
مدارک مورد نیاز برای سفر به گوا هند
توجه داشته باشید که مدارک ویزای هند نیازی به ترجمه و تایید وزارت دادگستری و امور خارجه ندارد! با توجه به اینکه می توانید برای ویزای هند به صورت الکترونیکی و حضوری اقدام کنید، باید مدارک را برای درخواست ویزای الکترونیکی آپلود کنید و مدارک را برای درخواست شخصی همراه داشته باشید. چک لیست اسناد ویزای هند به شرح زیر است:
فرم تکمیل شده ویزای هند (در eVisa، فرم ویزای هند به صورت آنلاین تکمیل می شود)
اصل گذرنامه متقاضی با حداقل ۷ ماه اعتبار
2 عکس 3*4 رنگی با پس زمینه سفید
اصل کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه متقاضیان
کپی اصلی تمام ویزاهای قبلی هند (در صورت وجود)
بلیط رفت و برگشت (بسته به مدت اقامت)
ناظر هتل (با توجه به مدت اقامت)
بیمه مسافرتی (بر اساس مدت اقامت)

سفر گوا
تور هوایی گوا
سفر هوایی گوا به عنوان راحت ترین و منطقی ترین راه برای سفر به این مقصد ساحلی در نظر گرفته می شود و اساساً سفر هوایی گوا به معنای استفاده از تور مسافرتی است که شامل خدماتی مانند پرواز و رزرو هتل و غیره می شود که از آژانس رامین گشت دریافت خواهید کرد و به تور هوایی گوا بروید و سفر خود را شروع کنید. لازم به ذکر است که این خدمات تور هوایی مقصد به صورت پکیج یا پکیج کامل شامل خدمات مختلف از جمله رزرو بلیط هواپیما، خدمات اقامت و رزرو هتل، گشت و گذار و غیره تعریف می شود و ما در طرح رامین گشت خدمات عالی و دلپذیری را ارائه کرده ایم. تا بهترین خدمات را به شما مسافران ارائه دهد.
در بالای همین صفحه گروه هوایی رامین گشت با توضیح انواع پکیج های تور گوا با قیمت مناسب سعی کرده است میزبانی بی نظیر برای روزهای سفر فراموش نشدنی در تور هوایی گوا شما باشد. در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی بین ایران و گوا وجود ندارد و تمامی پروازها حداقل 1 توقف در خارج از کشور دارند و در واقع هواپیمایی ماهان تنها چند هفته در تابستان از تهران به گوا پرواز مستقیم دارد. اما در حال حاضر بهترین خطوط هوایی که پروازهای تهران-گوا را انجام می دهند عبارتند از: ایر عربیا، قطر ایرویز و عمان ایر. همچنین خطوط هوایی بزرگی مانند: ماهان ایر، امارات ایرلاینز، کویت ایرویز و ترکیش ایرلاینز در طول هفته پروازهای زیادی به گوا دارند.
تور هوایی گوا
تور ارزان و لحظه آخری گوا
راه های زیادی برای سفر ارزان به گوا وجود دارد. به افرادی که قصد سفر به گوا را دارند و می خواهند هزینه های سفر خود را کاهش دهند توصیه می کنیم بسته های مسافرتی این منطقه را خریداری کنند. در تور گوا بیشتر هزینه هایی مانند ترانسفر فرودگاهی بر عهده تور بوده و از هزینه مسافر کسر می شود. با این حال، تور لحظه آخری گوا نسبت به سایر تورهای این مقصد ارزانتر است، اما باید خیلی سریع سفر خود را آماده کنید. افرادی که به دنبال سفر لحظه آخری به گوا هستند نیز باید برای ویزای هند سریع اقدام کنند که آژانس رامین گشت این کار را برای شما انجام خواهد داد. در نهایت، مسافرانی که به دنبال جایگزینی برای سفرهای دریایی ارزان به گوا هستند، می‌توانند از گزینه خرید بلیط هواپیما + رزرو هتل رامین گشت استفاده کنند.
سفر به گوا با قیمتی ارزان
در ادامه به افرادی که به دنبال سفری ارزان به گوا هستند پیشنهاد می کنیم تا در سالی که هوای گوا گرمتر است و جشنواره ای برگزار نمی شود، سفر خود را برنامه ریزی کنند. اواسط مارس تا اواسط ژوئن بهترین زمان برای همه فعالیت های آبی، لذت بردن از سواحل گوا، خرید و استراحت است. علاوه بر این شهر گوا در ماه آوریل یا اردیبهشت کمترین مسافر را دارد، قیمت تورهای گوا نیز کاهش می یابد. ارزان ترین قیمت برای تورهای گوا را می توان در ماه نوامبر (از اواسط نوامبر تا اواسط دسامبر) پیدا کرد. هوای بارانی در این ماه ها باعث کاهش تعداد گردشگران در گوا شده است، اما هنوز هم می توان مردم را در جشنواره هایی مانند جشنواره بین المللی جاز گوا، جشنواره بین المللی فیلم و دیوالی یافت.
تور 90 دقیقه ای گوا یا تور لحظه آخری هند را می توان در تمام طول سال خرید و رزرو کرد. اما در فصل تابستان تورهای هند از تعداد گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند کاسته می شود و با تخفیف ها و پیشنهادات زیادی مواجه می شوند. البته ممکن است برخی از هتل های مجلل هند تمام خدمات رفاهی و تفریحی خود را ارائه ندهند زیرا گردشگران کمی به این شهر سفر می کنند. پس بهتر است سفر خود به گوا را در فصول اوج گردشگری برنامه ریزی کنید تا بیشتر از سفر خود لذت ببرید. به یاد داشته باشید که تور لحظه آخری گوا هند در مقایسه با تور معمولی گوا ضرری ندارد. پس اگر قصد خرید یک تور گوا ارزان را دارید پیشنهاد این است که تور لحظه آخری گوا را با همان خدمات قبلی اما با قیمت ارزانتر در قالب تور دقیقه نود و لحظه آخری برنامه ریزی کنید.
برو پیشنهاد تور
تور گوا هند اماانی
هزینه تور گوا به دو پارامتر هتل، محل اقامت، بلیط رفت و برگشت بستگی دارد و هزینه تور گوا بر اساس بلیط رفت و برگشت پرواز و هتل در محل اقامت تعیین می شود. و معمولاً محدوده قیمت برای گوا - سفر در سال 1401 بین 18980000 تومان تا 22000000 تومان. یکی از پیشنهادات مجموعه رامین گشت، خرید پیش خرید تور گوا ارزان با بهترین و ارزان ترین قیمت و قیمت مناسب برای تور 4 روزه گوا می باشد. در واقع اهمیت پیش از رزرو تور گوا به این معناست که شما تور لوکس گوا هند را حداقل 2 تا 3 ماه قبل از تاریخ سفر خود رزرو و خریداری کنید که در این صورت قیمت سفر 5 شبه تور گوا با شما ارزانتر خواهد بود. .
قیمت تور گوا
همچنین باید در نظر داشته باشید که آیا باید از قبل یک تور لوکس گوا ارزان را از یک آژانس مسافرتی معتبر پرس و جو کرده و خریداری کنید. شرکت هواپیمایی رامین گشت، ارائه دهنده مستقیم تور گوا در هند با تیمی مجرب و مجرب، بسته های تور 8 شبه را با قیمت های پایین و نازل متناسب با نیاز گردشگران گوا ارائه می دهد. خدمات ویژه و همچنین اخذ ویزای گوا. مهم ترین نکته در انتخاب هتل در گوا این است که هر چه هتل به مرکز شهر نزدیکتر باشد، قیمت آن بیشتر می شود. بنابراین، اگر شما هم جزو گردشگرانی هستید که به دنبال رزرو هتل در گوا هستید، این نکته را در نظر داشته باشید.
از تهران و شهرهای دیگر گرفته تا گوا هند
تورهای گوا از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز و .... از متداول ترین تورها در سراسر ایران هستند و اگر ساکن سایر استان ها و شهرهای ایران هستید، توصیه می کنیم با کارشناسان آژانس رامین بازدید کنید، برای رزرو تور مورد نیاز خود با ما تماس بگیرید.
ملزومات سفر گوا
کد منطقه:
+91
تفاوت زمانی:
+1:00
ویزا:
داشتن
برای:
روپیه
زبان رسمی :
هندی-انگلیسی
مسئله:
102
پلیس:
101
ایستگاه آتش نشانی:
110
ایوبوکامانا:
دین رسمی ندارد
متفاوت است
یک تور دیگر
تور هند نوروز 1402

منبع:تور گوا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور