loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 8
چهارشنبه 25 آبان 1401 زمان : 13:37

درباره سفر به تایلند
سفر به تایلند سفر به برخی از قدیمی ترین، زیباترین و رویایی ترین مکان های توریستی جهان است که مطمئنا شما را تحت تاثیر قرار می دهد و در سال های اخیر هزاران گردشگر از سراسر جهان از معروف ترین جزایر جهان دیدن کرده اند. آب و هوای گرمسیری . . شهرهای بزرگ، ساحلی و توریستی و از همه مهمتر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند سفر می کنند. وقتی تایلند را با دیگر کشورهای جنوب شرقی آسیا مقایسه می کنیم، جالب است بدانید که این کشور از نظر گردشگری و جاذبه های ساحلی جذاب یکی از بهترین و محبوب ترین کشورهای آسیایی است. زیرا بسیاری از مردم متنوع ترین معابد و صدف ها و ستایش خاص این سرزمین را شنیده اند و هر گردشگری این تجربه های هیجان انگیز را دوست دارد.
تور تایلند
لازم است بدانید که تایلند در بیشتر مواقع سال آب و هوای معتدلی دارد. اما بهترین زمان برای سفر به تایلند و لذت بردن از تفریحات آبی مفرح، پاییز و زمستان است. سواحل تایلند در فصل بهار و تابستان به دلیل بارندگی ها خالی از سکنه هستند، اما بزرگترین جشنواره های خرید تایلند و نرخ تورهای مناسب این فصل ها را در بین مسافران محبوب کرده است.
خوشبختانه آژانس رامین گشت متنوع ترین تورهای تایلند (بانکوک، پاتایا و پوکت) و تورهای ارزان تایلند را ارائه کرده است تا بتوانید با کمترین هزینه تور از اکثر پکیج مسافرتی انتخابی خود لذت ببرید. رامین گشت قیمت های متفاوتی را برای تور تایلند در نظر گرفته است تا بتوانید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین تور را انتخاب کنید. در ضمن آژانس رامین گشت مجری تخصصی و مستقیم تورهای تایلند (بانکوک، پاتایا و پوکت) می باشد و به همین دلیل می توانید مطمئن باشید که با هزینه ای مقرون به صرفه به تایلند سفر خواهید کرد.
تور تایلند
شرایط اخذ ویزای تایلند چیست؟
برای گرفتن ویزای توریستی تایلند نیازی نیست مراحل سختی را طی کنید! برای دریافت ویزای تایلند باید موجودی حساب ۱ ماهه آخر حساب خود را ارائه دهید و ویزای تایلند نیازی به توان مالی ندارد، فقط موجودی حساب در موجودی حساب کافی است. دریافت ویزای تایلند حدود 3 روز کاری زمان می برد و مدارک مورد نیاز برای ویزای تایلند پاسپورت با اعتبار 7 ماهه، 2 قطعه عکس رنگی 3*4، کپی کارت ملی و شناسنامه (همه صفحات)، واچر هتل، بلیط رفت و برگشت و تایلند می باشد. فرم درخواست ویزا
انواع تور تایلند
توریسم بانکوک تایلند
بانکوک، پایتخت پر جنب و جوش و شلوغ تایلند که به شهر فرشتگان شهرت دارد، به خاطر کاخ های مختلف و معابد زیبا، بوداهای غول پیکر و بازارهای شناور شهرت جهانی یافته است. چه برای تجارت و چه برای تفریح و گشت و گذار به بانکوک می روید، مکان های مختلفی برای سفر یا اقامت و لذت بردن از سفر وجود دارد. در سفر به بانکوک، خوب است از قبل بدانید که کدام بخش از شهر بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرد یا دوست دارید از کدام سرگرمی بهترین استفاده را از زمان سفر خود ببرید.
تور بانکوک

تور پاتایا تایلند
پاتایا یک شهر ساحلی کوچک اما بسیار محبوب و جذاب در تایلند، به دلیل داشتن جزیره مرجانی، تفریحات شبانه هیجان انگیز و هتل های ساحلی، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است. شهر پاتایا جدا از فعالیت های آبی و ساحلی دارای جاذبه های شهری بسیار جذابی مانند مراکز خرید زیبا و مجلل، بازارهای سنتی شناور، معابد بودایی و موزه های هنری است که پاتایا را به مقصدی بسیار جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است.
تور پاتایا تایلند
تور پوکت تایلندیا
پوکت بدون شک زیباترین جزیره تایلند است که به گفته بسیاری از گردشگران دارای خواص بی نظیری برای یک تعطیلات عالی و مجلل است. پوکت نسبت به پاتایا فضایی آرام‌تر و طبیعت پاک‌تری دارد، بنابراین تورهای پوکت برای کسانی که می‌خواهند از شلوغی شهر دور شوند، گزینه‌ای عالی است. سواحل پوکت بسیار جذاب هستند و دریای اینجا یکی از مشهورترین سواحل غواصی در جهان به دلیل آب شفاف و شفاف است. تور پوکت می توانید سوار فیل شوید. قایق بامبو را پارو بزنید و با بدن پرش کنید
تور پوکت
تور ترکیبی سامویی پوکت
پوکت و سامویی را می توان دو مقصد لوکس سفر در تایلند نامید. مقاصدی که با وجود ساحل بودن به طور کلی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به همین دلیل، بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند تور پوکت-سامویی را انتخاب کنند و در هنگام سفر به تایلند برای تفریح و تجربه های به یاد ماندنی، اقامت در هر دو جزیره را انتخاب کنند. به همین دلیل پکیج سفر پوکت + سامویی را با خدمات بلیط هواپیما رفت و برگشت، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، سیم کارت، راهنمای سفر، بیمه مسافرتی، پروازهای داخلی و ویزای تایلند برای شما طراحی کرده ایم.
سفرهای دریایی
تور تایلند ایر
بله، تنها راه آسان برای سفر به تایلند، هوایی است. علاوه بر این، سفر به دور تایلند با زیبایی و شگفتی‌اش بدون شک به ایرانیان این امکان را می‌دهد تا زمانی که قیمت پروازها، هتل‌ها یا تورهای تایلند کمتر از سایرین است، سفرهای خود را با بودجه کمتری مدیریت کنند.گزینه‌های سفر خارجی. تجربه ای فراموش نشدنی داشته باشید. قیمت بلیط تهران به تایلند یا بلیط تایلند به پاتایا، بانکوک یا پوکت چه مستقیم و چه غیر مستقیم به عوامل مختلفی بستگی دارد.
قیمت بلیط پروازهای تایلند نیز بسته به تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی که انتخاب می کنید بسیار متفاوت است. گروه مسافرتی رامین گشت مجموعه ای از محبوب ترین مسیرهای پروازی ایران به تایلند را به شما پیشنهاد می کند. در عین حال تقاضا برای بلیط و رزرو هتل در این کشور در ایام نوروز به شدت افزایش می یابد. بنابراین بلیط هواپیما تایلند را از چند ماه قبل رزرو یا خریداری کنید.
حمل و نقل هوایی در تایلند
از جمله ایرلاین های خارجی که در مسیر تهران - تایلند پرواز می کنند عبارتند از: عمان ایر WY، ایر آسیا AK، ایرفلوت SU، ایر چین CA، جین ایر ال جی، لوفت هانزا LH، قطر ایرویز QR، کویت ایرویز KU، KLM، بریتیش ایرویز BA، ترکیش. خطوط هوایی TK و Emirates Airlines EK در طول هفته به تایلند پرواز می کنند. سریع ترین زمان پرواز مستقیم تهران به تایلند 9 ساعت و 15 دقیقه است، زمان پرواز بسته به شرایط آب و هوایی و مسیر پرواز ممکن است متفاوت باشد و فاصله تهران تا تایلند با هواپیما 3396 مایل و مسافت پرواز در آنجا می باشد. از تهران تا تایلند 5466 کیلومتر است.
تور ارزان لحظه آخری تایلند
اگر می خواهید یک سفر ارزان به تایلند داشته باشید، باید به چند نکته گوش دهید. ابتدا فصلی را برای سفر انتخاب کنید که گردشگران کمتری در این کشور وجود داشته باشد و آب و هوای تایلند در این میان نقش مهمی دارد. زیرا روزهای گرما و رطوبت بالا و یا در فصل بارندگی فصل کم گردشگری تایلند است. علاوه بر این در مواقعی مانند تعطیلات سال نو یا ایام نوروز تعداد مسافران افزایش می یابد و طبیعتاً قیمت بازدید از تایلند افزایش می یابد.
نکته مهم دیگر این است که دور تور ترکیبی را خط قرمز بکشید! سوال بعدی مدت زمان اقامت شماست، در صورت امکان بسته ای را انتخاب کنید که روزهای کمتری داشته باشد.
تور ارزان تایلند
آخرین گزینه ای که پیشنهاد می کنیم این است که برای یک سفر لحظه آخری به تایلند بروید که در اصل همان سفر مقرون به صرفه است اما با شرایط خاص! همانطور که به تورهای 90 دقیقه ای تایلند معروف هستند. اما برای یافتن این تورها باید کمی تا زمان حرکت صبر کنید. اگر آژانسی که پرواز چارتر به تایلند داشته باشد، در صورت عدم رسیدن به تعداد مسافران، پروازی با قیمت کمتر را با پیشنهاد ویژه به مسافران ارائه می دهد. البته اگر تمام موارد لازم مثل ویزای تایلند آماده باشد. بنابراین به پیشنهاداتی که ایرلاین ها در نزدیکی پرواز یا فصل کم ارائه می دهند توجه کنید و این فرصت ها را از دست ندهید.
قیمت تور تایلند
قیمت سفر تایلند بر اساس قیمت بلیط هواپیما تایلند به ایران (ماهان) و خطوط هوایی خارجی (بانکوک ایر، جت آسیا، آسین ایر، آسیا آتلانتیک و ...) به تایلند و قیمت رزرو هتل تایلند است. توجه داشته باشید که هتل ها به مرکز شهر نزدیکتر هستند. در حال حاضر تنها هواپیمایی ماهان از ایران به تایلند پرواز دارد و هزینه اقامت در هتل به یورو یا دلار پرداخت می شود.
قیمت تور تایلند
یکی از سوالات مهم تعداد روزهای اقامت و فصلی است که به تایلند سفر می کنید. به عنوان مثال هزینه سفر به تایلند در فصل بارندگی و خارج از فصل کاهش می یابد و در زمان هوای خوب یا جشنواره های مهم در این مقصد قیمت ها افزایش می یابد. تعداد شهرهایی که بازدید می کنید نیز بر قیمت ها تأثیر می گذارد. تورهای ترکیبی تایلند معمولا بسیار گران هستند و با در نظر گرفتن همه موارد، هزینه سفر به تایلند در حال حاضر بسته به نوع پرواز و هتلی که انتخاب می کنید متفاوت است.
تور تایلند از تهران و شهرستانها
در مورد پروازهای شهرهای توریستی تایلند، تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض از تهران بوده و قابل تغییر به شهرهای دیگر کشور می باشد. تورهای مسافرتی تایلند از شهرهای بزرگ کشورمان: تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز و .... توسط برخی آژانس ها در فصل گردشگری برگزار می شود. برای رزرو تور تایلند می توانید با شماره های تماس شرکت هواپیمایی رامین گشت تماس بگیرید.

منبع:تور تایلند

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور