loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 6
دوشنبه 5 دی 1401 زمان : 13:36

درباره تور چابهار

چابهار منطقه ای آزاد در جنوب ایران است که به دلیل شرایط آب و هوایی منحصر به فردش به شهر بهار جاودانه نیز شهرت دارد. بندر چابهار نزدیکترین دسترسی به آبهای آزاد به کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه است و به همین دلیل از نظر جغرافیایی و تجاری بسیار حائز اهمیت است. بندر چابهار در گذشته با نام بندر تایس نیز شناخته می شد و به دلیل موقعیت جغرافیایی آن به عنوان یک مرکز تجاری بزرگ در سواحل دریای عمان به شمار می رود. در واقع به گفته برخی از آداب و رسوم چابهار، این شهر به دلیل آب و هوای معتدل در هر چهار فصل سال، نام خود را «چهار بهار» گرفته است.
تور چابهار
با توجه به اهمیت تجاری و سیاسی بندر چابهار از نظر طبیعت مدرن و گردشگری، تور چابهار به عنوان یکی از بهترین مقاصد سفرهای محلی به شمار می رود و روز به روز بر تعداد گردشگران آن افزوده می شود و گردشگران زیادی از سراسر ایران جذب این بندر می شوند. شهر . جاذبه های گردشگری تور چابهار عبارتند از: قلعه پرتغالی ها، کوه های مرسا یا مینیاتوری، موزه محلی چابهار، تالاب صورتی، خلیج گواتر، روستاها و غار تیس، موج افشان، درخت و جنگل ماکارزن و درخت حرا. در این میان تماشای طلوع و غروب خورشید در ساحل خلیج یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های چابهار است.
چه زمانی به چابهار برویم؟
این طور نیست که چابهار در جنوب ایران لقب بهشتی گرفته باشد و مانند نامش به دلیل آب و هوای خاص و بادهای خوش موسمی، آغوش خود را به روی مسافران چه در پاییز و چه در زمستان گشوده باشد. در طول تابستان به این شهر ساحلی زیبا بروید. اگر شرایط شما اینطور است، زمان سفر را طبق سلیقه خود تعیین می کنید و تور چابهار را خریداری می کنید; پس ادامه دهید و در زمان شلوغی و سفر برای خرید تورهای ارزان عجله نکنید و در اوقات فراغت خود از غروب و طلوع آفتاب در ساحل زیبای چابهار لذت ببرید.
گردشگری چابهار
پروازهای چابهار
اگر می خواهید زمان خود را مدیریت کنید و از فرصت های بیشتری برای لذت بردن از سفر خود بهره ببرید، قطعاً تور هوایی صبهار بهترین انتخاب برای شماست! در این صورت می توان در عرض یک ساعت و نیم از فرودگاه تهران به فرودگاه صبهار رسید. همچنین هزینه پرواز صبهار بسته به زمان آماده سازی تور کاملا متفاوت است و پکیج شامل بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل و هماهنگی ترانسفر، تور صبهار و وعده های غذایی با توجه به سلیقه و ترجیح شما می باشد. در نتیجه تور هوایی صبهار یکی از بهترین و راحت ترین انتخاب های شما برای سفر به این شهر زیبا می باشد. مزایای سفر هوایی به صباح در زیر آمده است:
مهم ترین و اولین نکته برای شما به عنوان یک گردشگر آخرین تور است که در وسایل نقلیه دیگر رایج نیست.
امکانات و خدمات عالی که در هواپیما دریافت می کنید بسیار برتر از سایر روش های سفر است.
شاید باورش سخت باشد، اما هواپیماها بسیار ایمن تر از سایر وسایل نقلیه هستند.
اولویت دادن به رضایت مسافران در انواع سفرهای هوایی یکی از ویژگی های بارز و...
سفر هوایی چابهار
در نهایت اگر از تور چابهار به صورت هوایی سفر کنید قطعا سفری بی نظیر و راحت را تجربه خواهید کرد. نکته مهم دیگر این است که صرف نظر از بودجه خود، می توانید از بین خطوط هوایی مختلفی که در دسترس شماست انتخاب کنید. برای استفاده این یکی از اصلی ترین دلایلی است که بیشتر مردم برای سفر به چابهار از پرواز استفاده می کنند.
سفر زمینی چابهار
برای سفر زمینی به چابهار سه گزینه برای شما وجود دارد:
استفاده از ماشین شخصی
بلیط اتوبوس بگیر
سفر با قطار
اگر قصد دارید تا چابهار رانندگی کنید، باید بدانید که فاصله تهران تا چابهار یکی از طولانی ترین مسافت های بین دو شهر ایران است. اما اگر رفتن به چابهار با ماشین شخصی هم از نظر هزینه و هم از نظر زمان و خستگی برای شما مقرون به صرفه نیست، می توانید ماشین خود را با قطار به آنجا ببرید یا برای این سفر بلیط قطار بخرید که قطعا راحت و راحت است. بهتر خواهد بود همچنین آنچه در تور زمینی چابهار باید به آن توجه کنید این است که از تهران به چابهار قطار مستقیمی وجود ندارد بنابراین باید بلیط تهران به بندرعباس را تهیه کرده و سپس با اتوبوس راهی چابهار شوید. برای اطلاع از وضعیت و قیمت و خرید بلیط هفتگی قطار تهران – بندرعباس می توانید با کارشناسان رامین گشت تماس حاصل فرمایید.

گشت زمینی در چابهار
تور ارزان و لحظه آخری چابهار
تور ارزان و دیرهنگام چابهار یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای امروزی است که مردم در آژانس های مختلف مسافرتی به دنبال آن هستند تا بهترین ها را بیابند. با این حال رامین گشت به شما توصیه می کند قبل از اینکه تصمیم به رزرو تورهای چابهار بگیرید، از مزایا و معایب تورهای لحظه آخری چابهار اطلاعاتی داشته باشید تا با خیال راحت تری به این مقصد بروید. خوب، قبل از اینکه مزایای تورهای لحظه آخری را بررسی کنید، باید معنای اصلی این تورها را درک کنید! تورهای لحظه آخری زمانی ارائه می شود که سازمان تور بنا به دلایلی نتوانسته صندلی ها را پر کند و تصمیم به ارائه تور با شرایط ویژه و تخفیف های جذاب دارد.
تور ارزان چابهار
به طور کلی تورهای چابهار دسته بندی های مختلفی دارند که یکی از پرطرفدارترین آن ها تور ارزان و لحظه آخری چابهار است. هنگام انتخاب این دسته از سفرها، همیشه باید مراقب باشید که خود را گم نکنید! به این ترتیب عده ای سودجو با تبلیغ سفر لحظه آخری به چابهار از شما پول می گیرند و در نهایت سفر چابهار را بد می فرستند. پس در انتخاب این تورها حتما هوشمندانه عمل کنید.
قیمت سفرهای لحظه آخری چابهار حدود 20 تا 50 درصد کمتر از قیمت های معمولی است، اما نکته دیگری که در مورد سفر لحظه آخری چابهار باید بدانید این است که مسیرهای چابهار با قطار یا هواپیما معمولاً خطوط پرترافیک نیستند و معمولاً از خطوط پیش از سفر می آیند. بلیط های رزرو شده، بنابراین بلیط های لحظه آخری به ندرت شنیده می شود که در این آهنگ منتشر شده است! توصیه می کنیم برای سفر به چابهار برنامه ریزی کنید و برای تورهای لحظه آخری چابهار زیاد سخت نگیرید!
تورپریس چابهار
قیمت سفر در چابهار
قیمت سفر چابهار به عوامل مختلفی از جمله زمان سفر، روزهای سفر، مدت زمان سفر (طولانی یا کوتاه)، کیفیت و تعداد ستاره های هتل، طبقه یا هوا، خدمات توریستی و ... بستگی دارد، بنابراین اگر در 2 اقامتگاه هستید. یا هتل 3 ستاره و تورهای زمینی چابهار (تور چابهار با قطار و اتوبوس) را انتخاب کنید. بدون شک هزینه سفر شما به چابهار کم خواهد بود و در صورت اقامت در هتل 5 ستاره و انتخاب پروازهای چابهار و پروازهای تجاری و ... هزینه سفر به چابهار برای شما ارزانتر خواهد بود.
همچنین توجه داشته باشید که تور چابهار در مناسبت های خاص هزینه بیشتری دارد و تور چابهار در روزهای تعطیل، تولد، تعطیلات رسمی و آخر هفته بسیار گران خواهد بود. دلیل این امر افزایش تقاضا از سوی متقاضیان تور چابهار است; اما می توانید قیمت های بهتر را در ابتدای هفته و بعد از تعطیلات از آژانس هواپیمایی رامین گشت از مسافران توریست چابهار بخواهید. برای مشاهده قیمت روز تور چابهار با مشاوران رامین گشت تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار دهند.
هزینه تور چابهار
تور چابهار از تهران و شهرستانها
خوشبختانه در چند وقت اخیر با توجه به گسترش صنعت گردشگری در ایران، تورهای چابهار از شهرهایی غیر از تهران برای راحتی بیشتر مسافران انجام می شود و تورهای هوایی چابهار در اکثر شهرهای ایران که دارای فرودگاه و فرودگاه هستند، برگزار می شود. شهرها که دارای خطوط راه آهن هستند. معمولاً تورهای زمینی چابهار را انجام می دهند اما بیشترین تنوع را در تورهای چابهار در تهران می توانید ببینید. اگر در شهرهای اطراف تهران اقامت دارید، بهتر است تور چابهار را از تهران خریداری کنید. اما تور چابهار از اصفهان، تبریز، شیراز، کرمانشاه، یزد و سایر شهرها برگزار می شود.

اطلاعات مهم تور چابهار

پیش شماره :
+054

اختلاف زمان :
0

ویزا :
ندارد

واحد پول :
ریال

زبان رسمی :
فارسی

اورژانس :
115

پلیس :
110

آتش نشانی :
125

مذهب :
شیعه

منبع:تور چابهار

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور