loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 4
يکشنبه 6 آذر 1401 زمان : 12:49

درباره تور عمان
عمان سومین کشور بزرگ در شبه جزیره عربستان است و با عربستان سعودی، یمن و ایران همسایه است. بد نیست بدانید عمان دومین واحد پولی قوی دنیا را دارد و مانند سایر کشورهای خاورمیانه اقتصاد این کشور به درآمدهای نفت و گاز وابسته است اما رشد اقتصادی قابل توجهی را تجربه کرده است. کشاورزی و شیلات. همچنین در چند وقت اخیر با تمرکز بر صنعت گردشگری و جذب گردشگر تا حدودی موفق بوده است.
تور عمان
عمان یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر به مقصدی محبوب برای گردشگران ایرانی تبدیل شده است. این کشور یکی از مناطق مرزی خلیج فارس است و دارای جاذبه های گردشگری هیجان انگیزی است که توجه علاقه مندان به تلفیق سنتی با مدرن را به خود جلب کرده است. از مهم ترین ویژگی های این کشور می توان به هزینه های کم سفر، معماری زیبای شهر، جاذبه های گردشگری متنوع و مردمی خونگرم اشاره کرد. ما کشورهای زیبای عربی، تور عمان رامین گشت را پیشنهاد می کنیم.
آیا شهروندان ایرانی برای سفر به عمان نیاز به ویزا دارند؟
گرفتن ویزای عمان کار سختی نیست! در حال حاضر ویزای مولتی توریستی 10 روزه، 1 ماهه و 1 ساله برای ایرانیان صادر می شود، در ضمن مدت زمان صدور ویزا معمولا 1 روز کاری می باشد و متقاضیان عزیز 1 ماه فرصت دارند تا برای ویزا اقدام کنند. نوع دیگر ویزای عمان، ویزای 2 ساله عمان است که برای این نوع ویزا نیازی به مدارک خاصی نیست. و شما می توانید پس از دریافت این ویزا به مدت 2 سال به صورت مستمر وارد و خارج از این کشور شوید.
تور عمان رامین گشت
اگر قصد سفر کوتاه توریستی به عمان را دارید، بدانید که امکان سفر به عمان بدون ویزا وجود دارد! البته اگر نمی خواهید بیش از 10 روز در این کشور بمانید. اگر سفر شما به عمان بیش از 10 روز باشد، باید ویزای توریستی عمان را دریافت کنید. برای این ویزا باید از طریق آژانس هواپیمایی یا کارگزاری اقدام کنید چرا که چک تضمین بازگشت و درخواست ویزای عمان روی سربرگ آژانس هواپیمایی از جمله مدارک اخذ ویزای این کشور است. درخواست ویزای عمان برای ایرانیان در حدود 3 روز کاری پاسخ داده می شود و این ویزا 90 روز اعتبار دارد. یادتان باشد برای گرفتن ویزای عمان نیازی به گرفتن وقت سفارت و انگشت نگاری ندارید.
سفر هوایی عمان
سفر به عمان به دو صورت تور هوایی عمان و تور دریایی عمان با کشتی کروز برای مسافران ایرانی امکان پذیر است. اما از آنجایی که در حال حاضر امکان برگزاری تور دریایی عمان وجود ندارد، قصد انجام تور هوایی عمان را داریم. در حال حاضر پروازهای مسقط از 4 شهر تهران، شیراز، کیش و چابهار انجام می شود. این پروازها در روزهای مختلف هفته توسط برخی ایرلاین های ایرانی (کیش ایر و آسمان) و برخی از ایرلاین های عمانی (سلام ایر، ایر عربیا و عمان ایر) برگزار می شود.
عمان ایر هر روز عصر یک پرواز از تهران به مسقط را از فرودگاه امام خمینی (ره) به فرودگاه مسقط انجام می دهد.
پرواز شیراز - مسقط 2 روز در هفته توسط شرکت های هواپیمایی عمانی و هواپیمایی آسمان به مقصد مسقط انجام می شود.
پروازهای صبهار - مسقط جمعه هر هفته توسط کیش ایر به مسقط انجام می شود.
پروازهای کیش - مسقط کیش ایر هفته ای دو بار به مسقط پرواز می کند.
سفر با هواپیما
دریای عمان
اگر بخواهیم مختصری از شرایط سفر دریایی قشم به عمان برایتان بگوییم، این است که مسیر دریایی یکی از راه های دیگر رسیدن به عمان است. همچنین از سال 1374 مقرر شد اولین خط دریایی جزیره قشم در ایران و بندر خصب در عمان راه اندازی شود. برای رفاه حال مسافران ایرانی تصمیم گرفته شده از این مسیر دریایی بدون ویزا به عمان سفر کنند و در صورت مهیا شدن این مسیر دریایی، مسافران اروپایی علاقه مند می توانند از ایران وارد عمان شده و به عمان سفر کنند.شروع از بندرعباس با کشتی . .

تور قایق عمان
تور لحظه آخری و ارزان عمان
تور ارزان عمان می تواند یک تور بی کیفیت یا یک تور عالی و مقرون به صرفه باشد! خوب، بستگی به انتظار شما از سفرتان دارد. هتل های 3 یا 4 ستاره نرخ های خوبی برای تور عمان دارند اما بدون شک مسافران عمان به دنبال امکانات و خدمات لوکس، تفریحات هیجان انگیز و خدمات غذا و نوشیدنی راحت در هتل های عمان هستند. هتل هایی که در تور عمان رزرو می کنید غذای با کیفیت، امکانات و خدمات عالی را در اختیار شما قرار می دهند، پس پیشنهاد رامین گشتو به شما این است که برای تور عمان مقداری هزینه کنید!
سفر ارزان به عمان
اگر بخواهیم هزینه سفر به عمان را بررسی کنیم باید بگوییم که قیمت تور عمان نسبتا بالاست و به عنوان یکی از تورهای خارجی نسبتا گران شناخته می شود. با این حال، برنامه ریزی یک تور ارزان عمان کار سخت و دور از ذهنی نیست. مانند هر سفر خارجی، نحوه رزرو تور عمان نیز در قیمت آن بسیار مهم است. به عبارت دیگر، انتخاب کیفیت هتل و پروازتان مهم است. علاوه بر این، تور لحظه آخری عمان می تواند گزینه مناسب و ارزان دیگری برای شما باشد. همچنین از آنجایی که ویزای توریستی عمان ویزای فرودگاهی است، نیازی به نگرانی برای دریافت ویزا ندارید و به محض ورود به کشور، ویزای شما در فرودگاه صادر می شود. هزینه این ویزا مسافرتی است و باید حداقل 300 دلار برای هر نفر باشد.
سفرهای دریایی لحظه آخری معمولاً در فصل کم سفر و در سراسر اقیانوس ارائه می شود. برای عمان، این تورها در ماه های گرم سال بیشتر ارائه می شود. این تورها ارزان هستند. ممکن است دلایلی برای ارزان‌تر بودن آن‌ها وجود داشته باشد، از جمله ارائه خارج از فصل یا انتخاب محل اقامت و خطوط هوایی و غیره. بالاخره با تحقیق کافی می توانید در هزینه سفر به عمان صرفه جویی کنید.
پیشنهاد تور عمان
قیمت سفر در عمان
هزینه تور عمان مانند تمام سفرهای توریستی تحت تاثیر هزینه بلیط هواپیما و هتل هایی است که در برنامه سفر شما گنجانده شده است. یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه تور عمان، انتخاب آژانس مسافرتی است که تورهای عمان را ارائه می دهد. به عنوان مثال ممکن است دو تور عمان در یک روز با بلیط هواپیما و هتل یکسان قیمت های متفاوتی داشته باشند زیرا توسط دو آژانس مسافرتی متفاوت ارائه می شوند. البته این عامل تاثیر قابل توجهی در قیمت تورها نخواهد داشت و تفاوت قیمت آن کم است.
اما عامل دیگری که بر قیمت نهایی گردشگری عمان تاثیر می گذارد، انتخاب زمان سفر است. به طور کلی مکان های توریستی در روزهای خاصی از سال بیشترین تقاضا را دارند و تعداد گردشگران در این مدت بیشتر از سایر روزهای سال است که به آن «فصل بالا» می گویند. از طرفی در ایام خاصی از سال تقاضای زیادی برای بازدید از این مکان ها وجود ندارد و تعداد گردشگران بسیار کم است که به آن «فصل کم» می گویند. بنابراین شهر عمان نیز از این قاعده مستثنی نیست!!
نرخ تور عمان
اگر از نظر هزینه تور عمان را با دبی مقایسه کنیم، تور عمان آنقدرها هم گران نیست! در عمان در بین بسیاری از تورهای خارجی یکی از ارزان ترین تورها به حساب می آید. اما اینکه هزینه سفر به عمان چقدر خواهد بود به شما و انتظار شما از سفرتان بستگی دارد. برای مثال اقامت در یک هتل 5 ستاره مجلل در مسقط اگرچه بسیار خوب است اما بسیار گران است. اما در عوض اقامت در هتل 3 ستاره عمان هزینه سفر به عمان را کاهش می دهد و هزینه سفر به عمان را متعادل می کند.
تور عمان از تهران و شهرستان
تور عمان از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز و ... یکی از متداول ترین تورهایی است که در سراسر ایران برگزار می شود و اگر ساکن سایر استان ها و شهرهای ایران هستید، پیشنهاد می کنیم حتماً با کارشناسان این کشور بازدید کنید. آژانس رامین. برای رزرو تور مورد علاقه خود برای شما تماس بگیرید.

منبع:تور عمان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور