loading...

رامین گشت | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 5
پنجشنبه 24 آذر 1401 زمان : 12:37

درباره تور آنکارا
اگر قصد سفر به پایتخت ترکیه را دارید، باید از شهر زیبا و دیدنی آنکارا دیدن کنید. خب این شهر تلفیقی از مدرنیته و سنت است و جاذبه های زیبا و متنوعی برای گردشگران خود دارد. در سال های اخیر آنکارا پیشرفت های زیادی داشته است، پس در نظر داشته باشید که در بین ایرانیان، سفر به آنکارا نسبت به سایر شهرهای این کشور ارزان تر خواهد بود. آنکارا به عنوان پایتخت ترکیه دارای زیبایی شگفت انگیزی است که گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. در نهایت، مهم است بدانید که آنکارا همچنین نقش مهمی در صنعت و تجارت ترکیه ایفا می کند. به همین دلیل روزانه افراد زیادی از آن بازدید می کنند و در سال های اخیر به دلیل تعطیلی سفارت های کانادا و سایر کشورها در ایران، هموطنانی که برای دریافت ویزای توریستی یا پیکاپ کانادا در سفارت کانادا وقت دارند. هنگام انجام کارهای مربوط به ویزای کانادا، از جمله ویزای کانادا و اثر انگشت کانادا، چندین بار از این شهر دیدن کنید.
تورهای آنکارا
اطلاعات مهم و مهم در مورد آنکارا
زبان: ترکی استانبولی
واحد پول: لیر
مدت زمان پرواز از تهران: حدود 2 ساعت و 30 دقیقه
اختلاف ساعت با تهران: 1 ساعت و 30 دقیقه عقب تر از تهران
کد تلفن ترکیه: 90+
کد تلفن آنگارا: 322
شماره پلیس: 155
شماره تلفن اورژانس: 112
شماره آتش نشانی: 110
پلیس توریستی: 5274503
فرودگاه ها: فرودگاه بین المللی Esenboga Esenboga Ularsularis Havalimani شلوغ ترین فرودگاه آنکارا است که پروازهای بین المللی در آن انجام می شود.
تور هوایی آنکارا
در حال حاضر ایران ایر 2 پرواز هفتگی از تهران به آنکارا را در برنامه پروازهای خود دارد، هواپیمایی ماهان نیز به این شهر پرواز می کرد اما اکنون فعالیتی ندارد. یکی از معتبرترین خطوط هوایی ایران، ایران ایر پروازهای مستقیم بین تهران و آنکارا را انجام می دهد. پروازها از فرودگاه بین المللی اسنبوگا آنکارا (ESB) در 28 کیلومتری شمال شرقی شهر انجام می شود. در مورد پرواز به آنکارا بدانید که سایر خطوط هوایی به ترکیه پرواز می کنند. مسافرانی مانند ترکیش ایرلاینز ابتدا باید به استانبول رفته و سپس با ترکیش ایرلاین یا آنادولو جت وارد آنکارا شوند، مدت زمان پرواز از آنکارا به تهران 2 ساعت و 30 دقیقه می باشد. این در حالی است که خطوط هوایی ماهان، ایران ایر، ترکیش ایر و پگاسوس به آنکارا پرواز می کنند.

تور پروازی آنکارا
موضوع مهم دیگر در مورد پرواز به آنکارا این است که قیمت پرواز به آنکارا با ماه های مختلف سال متفاوت است. بنابراین توصیه می کنیم پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران - آنکارا را از قبل رزرو کنید. همچنین خرید پروازهای کلاس اکونومی را زیاد معطل نکنید و بلیط مورد نظر خود را حداقل ۱ تا ۳ ماه زودتر خریداری کنید. در نهایت، ارزان ترین ماه برای خرید بلیط هواپیما به آنکارا معمولا ژانویه است، یعنی اواسط دسامبر تا اوایل فوریه.
تور کشور آنکارا با قطار
سفر با قطار یکی دیگر از گزینه های سفر به آنکارا است. قطار تهران - آنکارا در سال 1380 افتتاح شد و برای اولین بار در 25 مرداد 1398 ساعت 21:50 عازم آنکارا شد. این قطار چهارشنبه هر هفته ساعت 21:50 از تهران حرکت می کند. از آنکارا و هر شنبه ساعت 19:45 برمی گردد. به وقت ترکیه مدت زمان سفر با قطار حدود 60 ساعت است و این قطار 4 تخته با امکانات خوب و مسیر معمولی دارد.
تور زمینی آنکارا
با توجه به اینکه در حال حاضر امکان سفر زمینی در ترکیه وجود دارد، بیشتر گردشگران ترجیح می دهند با هواپیما به آنکارا بروند. اما در مورد این سوال که آیا سفری به آنکارا انجام خواهد شد؟ باید بگوییم که این سفرها معمولاً در ایام نوروز و گردشگری توسط آژانس رامین گشت به خوبی، عادی و مهم ترین شکل برگزار می شود. همزمان با اینکه رشد و تقاضای مسافران به اوج خود رسیده و آژانس های مسافرتی در حال برگزاری تورهای ملی در آنکارا هستند، به دلیل قیمت پایین گردشگری آنکارا متقاضیان زیادی وجود دارد.
سفر به آنکارا ارزان و ماندگار است
آنکارا و ترکیه به طور کلی مکان های خوبی برای سفر در نظر گرفته می شوند. تفاوت لیر ترکیه با ریال ایران زیاد نیست، این کشور در جامعه ماست، بنابراین زمان پرواز زیاد نیست، نیازی به دریافت ویزا و پرداخت نیست و کارت اعتباری کافی است. . همه این دلایل به شما کمک می کند تا یک سفر ارزان به آنکارا را ترتیب دهید و به یاد داشته باشید که در پایتخت ترکیه هتل های متنوعی وجود دارد، انتخاب هتل های مرکزی هزینه سفر را کاهش می دهد و سفر ارزان به آنکارا می تواند یک سفر بی کیفیت باشد. سفر. یا سفر خوب و ارزان!
سفر به آنکارا ارزان است
خوب، بستگی به انتظار شما از سفرتان دارد. هتل های 3 یا 4 ستاره برای سفر به آنکارا قیمت مناسبی دارند، اما مسافران آنکارا بدون شک به دنبال امکانات و خدمات مجلل، فعالیت های آبی هیجان انگیز و غذا و نوشیدنی نامحدود در هتل های یوال هستند. همچنین طول تور آنکارا یک هفته است، بنابراین کیفیت غذا و امکانات ارائه شده توسط هتل موضوع بسیار مهمی است، پس پیشنهاد رامین گشت این است که برای تور آنکارا کمی هزینه کنید!
گزینه بعدی برای سفر ارزان به این مقصد، خرید تورهای لحظه آخری آنکارا است. حال این سوال پیش می آید که آیا شرایط سفر با تور 10 دقیقه ای آنکارا را دارید؟ زیرا زمانی که هواپیما تا آخرین لحظه پر نمی شود باید با کمترین نرخ ممکن فروخته شود تا ظرفیت آن پر شود، بنابراین قیمت تور آنکارا بسیار مناسب می شود و می توانید برای خود یک سفر ارزان به آنکارا پیدا کنید. تنها مشکل این است که شما باید بلافاصله برای سفر به آنکارا آماده شوید.
تور ارزان آنکارا
البته بهترین راه برای خرید تور آنکارا ارزان، خرید تور آنکارا در لحظه آخر است. در این صورت با نزدیک شدن به زمان پرواز، قیمت به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند و می توانید تور ارزان آنکارا را خریداری کنید. برای خرید تور لحظه آخری آنکارا ترکیه می توانید در هر ساعت از شبانه روز به سایت رامین گشت مراجعه کنید و بهترین تور آنکارا را از میان گستره وسیع ما خریداری کنید. سفری فراموش نشدنی به این شهر دلربا را با مجموعه سفرهای رامین گشت تجربه کنید.
قیمت سفر به آنکارا
آنکارا یکی از پربازدیدترین مقاصد ترکیه است و این مقصد جاذبه های گردشگری مختلفی دارد. قیمت تور آنکارا در سطوح مختلف متفاوت است. از جمله عوامل موثر بر قیمت سفر به آنکارا ترکیه می توان به نوع سفر (هوایی یا زمینی)، نوع وسیله نقلیه (پرواز درجه یک با اکونومی، VIP یا اتوبوس معمولی)، اقامت شبانه روزی، اقامت (هتل) اشاره کرد. ) هتل آپارتمان، متل، هاستل و غیره). ، تعداد وعده های غذایی (صبحانه، ناهار، شام و ...)، برنامه تفریحی تور و .... البته با انتخاب هتل های با کیفیت و پروازهای خارجی از سفر خود لذت خواهید برد. هتل های آنکارا در مرکز شهر و بسیاری از هتل های دیگر در نزدیکی سواحل این شهر قرار دارند که از آنجا گزینه های هیجان انگیز زیادی دارید.
قیمت تور آنکارا
همچنین باید توجه داشته باشید که در صورت انتخاب ایرلاین های خارجی هزینه سفر به آنکارا بیشتر از ایرلاین های داخلی است و زمان سفر شما نیز عامل مهمی در تعیین هزینه سفر به آنکارا است. سفر به آنکارا در تابستان و نوروز معمولاً نسبت به روزهای دیگر سال گران‌تر است. در مورد هزینه سفر به آنکارا، هزینه این تورها در ایام نوروز و فصل تابستان افزایش می یابد، زیرا گردشگران اروپایی و آمریکایی در این مدت از سفر به این شهر توریستی استقبال می کنند. البته در فصل تابستان با توجه به تعداد زیاد گردشگران از سراسر جهان، قیمت توریست های آنکارا افزایش می یابد. اما در پاییز و زمستان از تعداد گردشگران این شهر کاسته می شود و می توانید از تورهای آنکارا با تخفیف (لحظه آخر) نیز دیدن کنید.
در نهایت یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تور آنکارا، انتخاب آژانس مسافرتی ارائه دهنده تور آنکارا است. به عنوان مثال، در یک روز معین، دو سفر به آنکارا با یک پرواز و هتل ممکن است توسط دو آژانس مختلف و در نتیجه با قیمت های متفاوت ارائه شود. البته ممکن است این عامل تاثیر بسزایی در هزینه سفر نداشته باشد و تفاوت قیمتی که ایجاد می کند کم باشد.
تورپرایزر آنکارا
از تهران و شهرستانها به آنکارا سفر کنید.
تورهای آنکارا از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز و ... یکی از رایج ترین تورهایی هستند که در سراسر ایران برگزار می شود و اگر در استان ها و شهرهای دیگر ایران زندگی می کنید می توانید با مراجعه به کارشناسان آژانس رامین و رزرو تور مورد نظر با ما تماس بگیرید.
اطلاعات مهم در مورد بازدید از آنکارا
کد منطقه:
+6
تفاوت زمانی:
-1:30
ویزا:
او این کار را نکرد
واحد پول:
فرا گرفتن
زبان رسمی:
بوقلمون
اضطراری:
112
پلیس:
5274503
ایستگاه آتش نشانی:
110
دین:
شیعه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور